Kvinders 8ugers undersøgelse - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Malene84

hej piger,

jeg var til undersøgelsen igår, men undrer mig meget over det der foregik - eller mangel på samme!!! Hun undersøgte om det så fint ud, og om jeg knunne knibe sammen  jeg troede man skulle vejes, få taget blodtryk - tale om hvordan det går osv.

Hvad foregik der til jeres undersøgelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

NinaNymannMadsen

jeg blev bare tjekket for om jeg var helet ordenligt og om jeg kunne knibe sammen. og det var så enlig sådan det var. hvertfald som jeg husker det da det var sidste år jeg fik den foretaget

Anmeld

9. juli 2010

sofie85

Jeg blev ikke testet for om jeg kunne knibe sammen?:/

Men fik gynækologisk undersøgelse, taget blodprøve, blodtryk, urinprøve og vi udfyldte vandrejournal...

Anmeld

9. juli 2010

dorthemus

sofie85 skriver:

Jeg blev ikke testet for om jeg kunne knibe sammen?:/

Men fik gynækologisk undersøgelse, taget blodprøve, blodtryk, urinprøve og vi udfyldte vandrejournal...

Undskyld jeg blander mig, men det er 8 ugers undersøgelsen EFTER fødslen

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

Vi snakkede bare om alt var okay.. Og så ja knibeprøven for at se om du er klar til både motion og ellers om alt er vel dernede.

Ikke noget med vejning og noget - det styrer man selv efter fødslen. Tror kun der bliver målt bt hvis du har haft problemer i graviditeten.

Anmeld

9. juli 2010

Halbschön

Malene84 skriver:

hej piger,

jeg var til undersøgelsen igår, men undrer mig meget over det der foregik - eller mangel på samme!!! Hun undersøgte om det så fint ud, og om jeg knunne knibe sammen  jeg troede man skulle vejes, få taget blodtryk - tale om hvordan det går osv.

Hvad foregik der til jeres undersøgelse?

Hej Malene..

Til 8 ugers undersøgelsen fik jeg målt blodtryk - dette fordi jeg havde meget forhøjet under graviditeten...

Så gik jeg lavet en gynækologisk undersøgelse hvor jeg skulle lave knibeøvelser.. Og det var det ;-)

Anmeld

9. juli 2010

Valle81

Hejsa:0)

Hun spurgte til hvordan jeg havde det og følte det dernede. Fik en Gu og taget celleskrab og vi snakkede prævention. I forbindelse med p piller tog hun mit blodtryk.

Ellers var det bare det:0)

Anmeld

9. juli 2010

Margorie

Vi ordnede den over telefonen Min læge spurgte bare om jeg nogen problemer med noget, hvilket jeg ikke havde, og så var det ligesom det? Hmm..

Anmeld

9. juli 2010

Vingummien

Så prøvede du da mere end mig Jeg skulle ik engang tjekkes eller noget. Han stillede bare et par overfladiske spørgsmål og så var det, det

Anmeld

9. juli 2010

Nadia&Daniel

Jeg var også skuffet over min undersøgelse (eller manglen på det)

Hun vejede mig og tog mit blodtryk - så udyldte hun min vandrej. Og så var jeg ude af døren igen.

Synes det er mærkeligt, for de går så meget op i at man får extra tid (altså 30 min. alt i alt), men hun brugte ingengang 20 min. på mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.