hvad skal jeg lave, så det kan blive lørdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Koen.

Tanja78 skriver:

Jeg puster lige lidt sol over til dig - her er det nemlig varmt

Hvad med noget god fodmassage eller noget andet forkælelse det hører sig da til sådan en dejlig fredag

åh snyd, glæder mig ti varmen.. i morgen sq der blivesol og 28grader siger vejret, men det kan man godt forstå

Tror ikke min datter synes det er så spændende at mor får fod massage! hun er 12 uger så der skal ske noget sys hun

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

XXSS

lillespurv19 skriver:

åh snyd, glæder mig ti varmen.. i morgen sq der blivesol og 28grader siger vejret, men det kan man godt forstå

Tror ikke min datter synes det er så spændende at mor får fod massage! hun er 12 uger så der skal ske noget sys hun

Så smør en lækker madpakke og gå en tur ned til vandet så kan mor og datter hygger sig lidt i vandkanten  JAaa de lover 30 grader i morgen jeg kommer til at kampsvede  Du må have været sød i år...

Anmeld

9. juli 2010

Koen.

Tanja78 skriver:

Så smør en lækker madpakke og gå en tur ned til vandet så kan mor og datter hygger sig lidt i vandkanten  JAaa de lover 30 grader i morgen jeg kommer til at kampsvede  Du må have været sød i år...

Ved du hvad det gør jeg, kanon ide ja, det må sørme godt nok være varmt og være gravid i denne varme, er glad for jeg fødte i april.. Tak og held og lykke med pks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.