hvad skal jeg lave, så det kan blive lørdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Koen.

Jah, nogen ideer til hvad jeg og lillepigen kan lave i dag, så dagen kan gå hurtig vil gerne have det var lørdag, for så er det min 20.års fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Patrick07

lillespurv19 skriver:

Jah, nogen ideer til hvad jeg og lillepigen kan lave i dag, så dagen kan gå hurtig vil gerne have det var lørdag, for så er det min 20.års fødselsdag

Vil da lige sige tillykke med fødselsdagen lørdag  har det på samme måde som dig hehe jeg skal bare have 7 dage til at gå meget meget hurtigt, for så tager vi nemlig til Italien Jubii hehe...

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

først tillykke med fødselsdagen imorgen! 

Jeg har det lige som dig, jeg skal bare have dagen idag til at gå, fordi imorgen skal jeg hente min lille nye hund!  

Men jeg skal heldigvis på arbejde for sidste gang idag, her klokken 1 så det går nok!

har desværre ikke en idé til hvad du kan lave..

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

hehe tillykke på lørdag - tænk sig den tid hvor man glædede sig til at holde fødselsdag  - lyder rigtig gammelklog ikke hehe! - nyd det gode vejr få lidt sol på kinderne så du er i top form til i morgen  ud og spis noget lækker frokost os lidt til i morgen

Så glæder jeg mig til torsdag, hvor jeg skal poppe

Anmeld

9. juli 2010

Koen.

Patrick07 skriver:

Vil da lige sige tillykke med fødselsdagen lørdag  har det på samme måde som dig hehe jeg skal bare have 7 dage til at gå meget meget hurtigt, for så tager vi nemlig til Italien Jubii hehe...

Tak, uhh italien! Tag mig med

Anmeld

9. juli 2010

Koen.

sophieamalia skriver:

først tillykke med fødselsdagen imorgen! 

Jeg har det lige som dig, jeg skal bare have dagen idag til at gå, fordi imorgen skal jeg hente min lille nye hund!  

Men jeg skal heldigvis på arbejde for sidste gang idag, her klokken 1 så det går nok!

har desværre ikke en idé til hvad du kan lave..

Tak! Så må du da lige lægge et billede ind af din lille hundebasse, så vi kan se den Hvad for en skal du have?

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

lillespurv19 skriver:

Tak! Så må du da lige lægge et billede ind af din lille hundebasse, så vi kan se den Hvad for en skal du have?

ja, det skal jeg nok gøre!!! En lille schæfer.

Anmeld

9. juli 2010

Patrick07

lillespurv19 skriver:

Tak, uhh italien! Tag mig med

Ja lækkert ikke.. Glæder mig også bare helt tosset hehe...

Anmeld

9. juli 2010

Koen.

Tanja78 skriver:

hehe tillykke på lørdag - tænk sig den tid hvor man glædede sig til at holde fødselsdag  - lyder rigtig gammelklog ikke hehe! - nyd det gode vejr få lidt sol på kinderne så du er i top form til i morgen  ud og spis noget lækker frokost os lidt til i morgen

Så glæder jeg mig til torsdag, hvor jeg skal poppe

tak! Der faktisk lidt halv-overskyet her i esbjerg men solen skinner nogengange, men frokost var en god ide er faktisk sulten

Glæder mig til at se billeder af en lækker bebs

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

lillespurv19 skriver:

tak! Der faktisk lidt halv-overskyet her i esbjerg men solen skinner nogengange, men frokost var en god ide er faktisk sulten

Glæder mig til at se billeder af en lækker bebs

Jeg puster lige lidt sol over til dig - her er det nemlig varmt

Hvad med noget god fodmassage eller noget andet forkælelse det hører sig da til sådan en dejlig fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.