vægt og længde (fødsel og nu)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Bayze

Caroline86 skriver:

åh nej dog

Har han høj feber? Godt han nogenlunde kan sove fra det Det gør bare SÅ ondt når de ikke har det godt

Jeg havde farmand til at stå med hende da hun fik din 5 mdr... jeg kunne ikke være "den onde" igen Og så ville jeg heller ikke se på at der blev stukket i hendes lækre lårbasser!!!

God bedring med ham!!! Det er heldigvis overstået i morgen

Jeg ved ikke hvad han har i feber, men jeg vurderer ikke den er høj. Altså han har hvert fald ikke 40 men måske op ad de 39. Jeg er slet ikek i tvivl om at han har feber, men som sagt sikker på at den ikke er voldsom høj, og så kunne jeg simpelthen ikke nænne at hive tøjet af ham og stikke et termometer i måsen på ham. Så ville det ligesom være "2. gang" i dag

Nå, så du har rent faktisk gjort alvor af det med at lade manden holde baby 2. gang - det kan sgu godt være vi også skal gøre det.. Åh kan slet ikke holde ud at tænke på vi skal igennem det igen...

Og tak - jeg håber også at min glade og livlige baby som sædvanligt vækker mig aaalt for tidligt i morgen

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Jeg ved ikke hvad han har i feber, men jeg vurderer ikke den er høj. Altså han har hvert fald ikke 40 men måske op ad de 39. Jeg er slet ikek i tvivl om at han har feber, men som sagt sikker på at den ikke er voldsom høj, og så kunne jeg simpelthen ikke nænne at hive tøjet af ham og stikke et termometer i måsen på ham. Så ville det ligesom være "2. gang" i dag

Nå, så du har rent faktisk gjort alvor af det med at lade manden holde baby 2. gang - det kan sgu godt være vi også skal gøre det.. Åh kan slet ikke holde ud at tænke på vi skal igennem det igen...

Og tak - jeg håber også at min glade og livlige baby som sædvanligt vækker mig aaalt for tidligt i morgen

Tina

Vil faktisk sige det er lettere 2. gang (selvom det slet ikke er nemt), for man ved hvad det går ud på!

1. gang var jeg overrasket over at den vanvittige dame havde tænkt sig at stikke de der MEGA store nåle ind i min lillebitte baby! og så TO gange her 2. gang var det møghårdt og hun blev rigtig ked, men vi vidste hvad der skulle ske, og vidste hvordan vi skulle forholde os bagefter...

Vi håber på han vågner i fuld hopla klokken alt for tidligt

Anmeld

18. august 2010

Low

Min Alexander vejede 4050 g og var 55cm ved fødslen. Nu vejer han vejer 5200 g og er hele 64 cm lang og han er 7 uger gammel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.