vægt og længde (fødsel og nu)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Halbschön

Bayze skriver:

AHR hvor er han da lækker - og sikke et vaskebræt

Vaskebræt eller tromle.. Han er super lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

L-Mortil3

Liam vejede ved fødslen: 2840 gram og målte: 49 cm.

Nu er han 8 mdr og vejer lige over 10 kg og måler knap 70 cm.

Så en lille tyk prop

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2010

Brams

Lærke var 3.174 og 50 cm lang da hun blev født. Hun blev målt og vejet da hun var 8 mdr. 7.7 kg. og 64,5 cm

Hun er nu 9 mdr. men er ikke lige blevet målt og vejet endnu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2010

Bayze

Renée88 skriver:

Hehe ja det er dejligt med nogle gode store basser

Dog er mine arme ikke helt enige

Øhh ej heller min ryg!!

Anmeld

16. juli 2010

Bayze

Caroline86 skriver:

hun fik feber, den lille myre Ved 3 mdr. fik hun omkring 40 i feber og faldt faktisk i søvn! Hun meldte sig til måltiderne hver 3. time, men ellers sov hun stort set hele tiden - det var egentlig ok.... Men her til 5 mdr. fik hun, til at starte med, ikke ligeså høj feber og var MEGET pyldret og havde det bare rigtig skidt Om aftenen fik hun så høj feber igen og kunne sove fra det.. næste morgen var der en lille smule feber, men den gik hurtigt væk og så havde hun det, alt taget i betragtning, rigtig fint igen

Hjemme igen - puha, det var ikke sjovt

Det lille pus sad på mit skød og pludrede og grinede til lægen som så pludselig bare stak ham i benet. Første gang så han sådan lidt overrakset men samtidig ked af det ud. Da hun stak anden gang græd han bare så hjertenskærende - nøøøj, det var hårdt. Simpelthen så synd, "nu sidder vi lige og snakker så hyggeligt, så hvorfro gør du mig pludselig så ondt?!". Men gråden stoppede heldigvis hurtigt og han var i godt humør igen. Så nu må vi se om han bliver skidt af det senere, min læge sagde at en tredjedel får feber efterfølgende...

Anmeld

16. juli 2010

Liljesilas

LauraLW skriver:

Vilma blev født med en kampvægt på 4600 og målte 56 cm.

Idag er hun ca 3,5 mdr og vejer 6760 og måler 67 cm.

Hvordan ser det ud hjemme hos jer?

Laura - som egentlig troede at Vilma var en ordentlig basse, men det er hun ikke i følge sp - hun er fin lang med gode proportioner :-)

Fin størrelse.

Silas vejede 4150g og målte 54 cm da han blev født

Nu er han 18 dage gammel og vejer allerede 5000g. og måler 58 cm  

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Hjemme igen - puha, det var ikke sjovt

Det lille pus sad på mit skød og pludrede og grinede til lægen som så pludselig bare stak ham i benet. Første gang så han sådan lidt overrakset men samtidig ked af det ud. Da hun stak anden gang græd han bare så hjertenskærende - nøøøj, det var hårdt. Simpelthen så synd, "nu sidder vi lige og snakker så hyggeligt, så hvorfro gør du mig pludselig så ondt?!". Men gråden stoppede heldigvis hurtigt og han var i godt humør igen. Så nu må vi se om han bliver skidt af det senere, min læge sagde at en tredjedel får feber efterfølgende...

puha

lyder fuldstændig som da vi havde Laura med 1. gang

uhh, det gør ondt! tør slet ikke tænke på den ved 1 år der er de jo meget mere bevidste om alt hvad der sker

håber I slipper for dårligdom!

Anmeld

16. juli 2010

siw84

Sebastians mål:

Fødsel: 3108g og 52 cm

5 mdr (på søndag) : 7200g og 70cm

så han vokser godt og synes han måske har en smule travlt..

Anmeld

16. juli 2010

Bayze

Caroline86 skriver:

puha

lyder fuldstændig som da vi havde Laura med 1. gang

uhh, det gør ondt! tør slet ikke tænke på den ved 1 år der er de jo meget mere bevidste om alt hvad der sker

håber I slipper for dårligdom!

Det gjorde vi ikke! Det stakkels lille pus har feber - åhh hvor gør det ondt at se på! han forstår jo slet ikke hvad der sker - min lille skat

Heldigvis reagerer han ikke med at græde og blive helt kuldret. Han er blot helt apatisk og vil helst være ved mig og sove. Buhuu!

Og tak fordi du lige startede min panik for når han skal vaccineres som 1-årig. Det har du da ret i, det er på nogle måder meget værre! Tror sgu jeg sender min mand afsted med ham fremover så han ikke forbinder mg med den slags ondskab (just kidding)

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Det gjorde vi ikke! Det stakkels lille pus har feber - åhh hvor gør det ondt at se på! han forstår jo slet ikke hvad der sker - min lille skat

Heldigvis reagerer han ikke med at græde og blive helt kuldret. Han er blot helt apatisk og vil helst være ved mig og sove. Buhuu!

Og tak fordi du lige startede min panik for når han skal vaccineres som 1-årig. Det har du da ret i, det er på nogle måder meget værre! Tror sgu jeg sender min mand afsted med ham fremover så han ikke forbinder mg med den slags ondskab (just kidding)

åh nej dog

Har han høj feber? Godt han nogenlunde kan sove fra det Det gør bare SÅ ondt når de ikke har det godt

Jeg havde farmand til at stå med hende da hun fik din 5 mdr... jeg kunne ikke være "den onde" igen Og så ville jeg heller ikke se på at der blev stukket i hendes lækre lårbasser!!!

God bedring med ham!!! Det er heldigvis overstået i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.