LauraLW skriver:
Åh, det er da også drøn svært sådan noget! Men godt at I har fundet en løsning der virker for jer :-)
Var han meget ked? Tænker nogle gange om jeg kan mætte Vilma nok, men hun virker egentlig glad og tilfreds det meste af tiden, og hun følger fint sin kurve.
Nej, han har ikke brokket sig. Havde godt lagt mærke til at han var hurtig til at spise (før flasken), og han skældte ofte ud på brystet. Han spiste sjældent færdigt, så skulle give sut, tage sut, give bryst, give sut, tage sut, give bryst etc., indtil jeg syntes det var fint eller han faldt i søvn. Havde også lagt mærke til at han sov rigtig meget - men det er der jo nogle børn der gør. Ellers var han bare så glad og tilfreds og udviklede sig som normalt og voksede i længden. Suuper fint!
Men så fandt jeg ud af, en dag jeg vejede ham herhjemme, at det var lidt for lidt. Fik lægen til at veje ham, og hun var enig. Og sp var enig. Så han blev fulgt gennem en god måneds tid med ugentlig vejning. De sagde begge at jeg skulle supplere med flaske, men kunne ikke helt se det, da jeg havde rigeligt mælk. Men jeg gjorde som de sagde, og ungen åd, og blev tykkere. Og så har han bare ville have mere og mere flaske i stedet for bryst - selvom de kan være fyldt med mælk til bristepunktet. Møgunge 
Jeg er som sådan ikke ked af at han hellere vil have flasken, jeg synes bare det er mega besværligt at koge flasker, koge vand, blande, medbringe, husk at købe... i stedet for bare at svinge patten frem og fodre ynglet. Men jeg nyder et glas vin eller en øl meget oftere nu, end jeg ville have gjort, så helt skidt er det da heller ikke 
Så længe Vilma er glad og tilfreds og følger kurven, så er der jo bare ingen problemer

Undskyld, det blev lidt langt...