Er der nogen svenskere der kan svare mig på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Hehe, Niklas spørger om du mener en slags cider? Ellers ingen bud herfra - han er ikke ligefrem på hjemmebane når det gælder alkoholfrie champagner

Nej det er netop ikke cider eller børnechampange. Det smager og ligner rigtig champange det er der er det fede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

DK

Hej

Jeg har "fundet" en alkoholfri hvidvin der hedder St. Regis. Jeg købte den i sådan et discontmarked og man kan vist få den de fleste steder.

Serveret kold er den sådan en rigtig sommervin som ikke er sur, men bare mild og god. Jeg gav vist 34 kr. per flaske!

Held og lykke med at opstøve champagnen. Hvis du finder den så skriv endeligt navnet!!

Knus Ditte

Anmeld

9. juli 2010

Moderator

DK skriver:

Hej

Jeg har "fundet" en alkoholfri hvidvin der hedder St. Regis. Jeg købte den i sådan et discontmarked og man kan vist få den de fleste steder.

Serveret kold er den sådan en rigtig sommervin som ikke er sur, men bare mild og god. Jeg gav vist 34 kr. per flaske!

Held og lykke med at opstøve champagnen. Hvis du finder den så skriv endeligt navnet!!

Knus Ditte

Det må jeg skrive bag øret, for jeg syntes tit at de dersens alkoholfri vin smager rigtig dårligt...

Anmeld

9. juli 2010

Moderator

Jeg SYNS at det ser ud som om at det er denneher, men jeg er ikke helt sikker:

Champange

Gad vide om systembolaget sender til udlandet?! hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.