Forvirret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

mukka88

Hey

Jeg har i et år gerne ville have en lille baby! Jeg er 21 og min kæreste er 25. vi har været sammen i 4 år og har købt hus for to år siden! og vi har begge fast arbejde!. vi har økonomi til en lille ny! MEN MEN MEN...

Alle de tanker!! det kilder helt i maven tanken om en gravid mave og en lille baby men så tænker jeg også.. kan jeg overhovedet finde ud af at være mor, gider jeg stå op flere gange om natten og amme! hvad vil folk sige!! kan jeg overhovdet finde ud af det!!! OSV!! når alle de tanker kommer blir jeg sku helt i tvivl om jeg overhovedet er klar til en lille baby!! 

Hvad var jeres tanker! var i bare klar og gik i gang? eller hvilke tanker havde i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

AnneP

Tror ikke de tanker gør dig mindre klar! hvis man ikke har haft de tanker inden, hvornår skulle man så have dem! Men er sikker på at ligeså snart bebs'en melder sin ankomst så kommer det helt naturligt!

Anmeld

8. juli 2010

mukka88

AnneP skriver:

Tror ikke de tanker gør dig mindre klar! hvis man ikke har haft de tanker inden, hvornår skulle man så have dem! Men er sikker på at ligeså snart bebs'en melder sin ankomst så kommer det helt naturligt!

Jaaah!! og inderst inde ved jeg det jo godt! men sys bar det er et stort spring og ta´og lidt skræmmende!! tak for svar

Anmeld

8. juli 2010

Jibbe

Vi havde været sammen 6 år og var begge færdiguddannet og kiggede på hus da kæresten sagde at nu var han klar til børn... Jeg smed p-pillerne med det samme men alligevel havde jeg det ligesom dig! Kan jeg finde ud af det og er jeg egentlig selv klar osv og tror først jeg rigtig forligede mig med tanken da jeg stod med testen som var positiv. Og jeg skal snart føde og har stadig de der tanker indimellem om hvorvidt man kan finde ud af at være mor Alle siger at det kommer når jeg har født, så det tror jeg på

Anmeld

8. juli 2010

Putomanen

Kæresten og jeg har forsøgt siden september 2009, og jeg må indrømme at jeg også har været igennem en del for og imod. Min kæreste er helt afklaret med det, mens jeg stadig bruger en del tid på at tænke på rigtig mange ting:

Om det er det rette tidspunkt at gøre det på?

Om lejligheden er stor nok?

Om vi har penge nok?

Hvad familie og venner vil sige til det?

Kan jeg selv overskue det?

Vil jeg blive et monster uden søvn?

Vil jeg blive et monster pga hormoner?

Kan forholdet klare et lille spædbarn?

Er vi enige om opdragelse og de grundlæggende værdier?

Puha, det var bare et lille udpluk af alle de tanker, jeg har gjort mig. Så du er bestemt ikke alene!

Anmeld

8. juli 2010

mukka88

Putomanen skriver:

Kæresten og jeg har forsøgt siden september 2009, og jeg må indrømme at jeg også har været igennem en del for og imod. Min kæreste er helt afklaret med det, mens jeg stadig bruger en del tid på at tænke på rigtig mange ting:

Om det er det rette tidspunkt at gøre det på?

Om lejligheden er stor nok?

Om vi har penge nok?

Hvad familie og venner vil sige til det?

Kan jeg selv overskue det?

Vil jeg blive et monster uden søvn?

Vil jeg blive et monster pga hormoner?

Kan forholdet klare et lille spædbarn?

Er vi enige om opdragelse og de grundlæggende værdier?

Puha, det var bare et lille udpluk af alle de tanker, jeg har gjort mig. Så du er bestemt ikke alene!

ejh hvor dejligt at høre jeg ikke er den eneste  

Anmeld

8. juli 2010

mukka88

Slet ikke flere?

Anmeld

8. juli 2010

XXSS

mukka88 skriver:

Hey

Jeg har i et år gerne ville have en lille baby! Jeg er 21 og min kæreste er 25. vi har været sammen i 4 år og har købt hus for to år siden! og vi har begge fast arbejde!. vi har økonomi til en lille ny! MEN MEN MEN...

Alle de tanker!! det kilder helt i maven tanken om en gravid mave og en lille baby men så tænker jeg også.. kan jeg overhovedet finde ud af at være mor, gider jeg stå op flere gange om natten og amme! hvad vil folk sige!! kan jeg overhovdet finde ud af det!!! OSV!! når alle de tanker kommer blir jeg sku helt i tvivl om jeg overhovedet er klar til en lille baby!! 

Hvad var jeres tanker! var i bare klar og gik i gang? eller hvilke tanker havde i ?

Sådan tænkte jeg også, men helt ærligt - så falder det en naturligt når først de er her og så tager man teten så godt man kan  plus du bliver jo også bare smask forelsket - det glemmer man lige at tænke på og så kan man jo se igennem fingrene med meget ikke

Anmeld

8. juli 2010

VIPpigen

Jo, jeg er nervøs for om jeg da kan være MOR, altså min mor er jo mor, hvordan skal jeg være ligeså, hehe. Men igen, selvfølgelig kan jeg være mor, hvorfor skulle jeg IKKE kunne det.

Ja, hvornår er det rigtige tidspunkt?? tror aldrig du finder DET RIGTIGE, for der er altid ting man lige vil have på plads. Kast jer ud i det, jeg GLÆDER mig vildt til vores lille pige skal komme til december, og nu tror jeg på jeg nok skal blive en god mor... Jeg vil hvertfald gøre alt hvad jeg kan for det. Syntes mange af de spekulationer forsvinder jo længer hen i graviditeten jeg kommer.

Anmeld

8. juli 2010

trine1989

mukka88 skriver:

Hey

jo da det tror jeg alle tænker og jeg gør det stadig

jeg er 21 som dig og købte hus med min kæreste feb. 2009 vi har økonomien i orden og er færdige med huset så der er mere overskud.

vi har snakket om det i næsten 2 år og vi besluttede så at gå i gang maj-juni smed så p-plaster i feb og havde min første Æl i juni hvor jeg også var så heldig at blive gravid, jeg er nu 7+1 henne og jeg må da indrømme at jeg engang imellem bliver lidt bange for om jeg nu ville kunne leve op til mine forventninger, men det tror jeg er meget normal og så snart den lille kommer så bliver man klar jeg tror også at det er lige meget om man er 20, 30 eller 40 de tanker kommer og det viser bare at man ikke gør noget uden at tænke sig om og det tror jeg er rigtig godt

self. vil du blive klar når tiden kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.