Milka skriver:
sikke tiden går, og sikke tæt du er kommet på termin! wow
er det stadig en lille silja vi har med at gøre her? 
og hvordan går det med forkølelsen fra helvede? sidst i min graviditet var jeg også monsterforkølet, og det ville bare ikke gå væk. frygteligt 
tænker på dig pernille, det må være hårdt og tungt (og varmt) at være dig lige nu. måske det ville hjælpe at spise tusindvis af is 
Det er stadig Silja vi går med - manden har mere eller mindre givet op. Han har ingen andre forslag overhovedet... bortset fra Runa og Runine (så kan I jo gætte på hvad han hedder), sååå...
Det er så tungt og varmt og aaarrrgghhh at være højgravid i denne hede, selv uden forkølelsen fra helvede. En veninde og jeg (hun har termin 26. juli) overvejer at kapre en hjem-is bil og besætte den nærmeste svømmehal.
Forkølelsen fra helvede er ved at være væk - til gengæld er mine gode venner bihule betændelse og kæbehule betændelse her stadig, og det kunne tyde på at de er ved at få selskab af deres gode ven mellemøre betændelse 
Jeg er nødt til at have en snak med lægen på mandag, men det er svært at gøre noget effektivt, da jeg er allergisk overfor penicillin og en del andet antibiotika og det der er tilbage må man ikke give til gravide...
Oveni det hele har vi 72 ugers tigerspringet for fuld udblæsning... Freja er MEGET billigt til salg i øjeblikket...
Anmeld