Det begynder godt... stædige unge!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Her er iøvrigt billeder af barnevogn og autostol...

Og jeg har fundet et brugt væghængt puslebord til en rimelig pris, så den kan jeg forhåbentligt få fingre i her i weekenden ( det kommer an på om manden har tid til at hente den - jeg kan ikke holde til at køre ret meget i bil i øjeblikket...)

Århh jaarh, det ser dæln-fismer da LÆKKERT ud det udstyr. Waow! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Århh jaarh, det ser dæln-fismer da LÆKKERT ud det udstyr. Waow! 

Ja ikke? Jeg er rigtigt glad for barnevognen, og jeg er rigtigt glad for at jeg valgte denne istedet for at give 4000 for en brugt Emmaljunga. 

Nu har jeg givet 4000 (inkl fragt) for en ny Trille Gigant med lift og det hele istedet...

Anmeld

9. juli 2010

JustAnotherName

Ja ikke? Jeg er rigtigt glad for barnevognen, og jeg er rigtigt glad for at jeg valgte denne istedet for at give 4000 for en brugt Emmaljunga. 

Nu har jeg givet 4000 (inkl fragt) for en ny Trille Gigant med lift og det hele istedet...

Ja, lyder som et klogt valg. Og den er da vildt flot syntes jeg! Også i beige.

Anmeld

9. juli 2010

JustAnotherName

Har I ikke et puslebord i forvejen fra Freja ??
Jeg syntes de er smarte, de væghængte, da de jo er ret plads-besparende.
Men vi har et "skrummel" af et puslebord. Med 2 skabslåger i.
Det købte jeg brugt for 200 kr, og jeg er ganske glad og tilfreds med det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Har I ikke et puslebord i forvejen fra Freja ??
Jeg syntes de er smarte, de væghængte, da de jo er ret plads-besparende.
Men vi har et "skrummel" af et puslebord. Med 2 skabslåger i.
Det købte jeg brugt for 200 kr, og jeg er ganske glad og tilfreds med det.

Lækkert puslebord

Jo, vi har et fra Freja, men det er på 1. sal. Med 2 børn kan vi ikke bare efterlade det ene nedenunder for at gå op og pusle, så der passer det væghængte perfekt.. Der skal bare være det mest nødvendige.

Anmeld

10. juli 2010

Milka

sikke tiden går, og sikke tæt du er kommet på termin! wow er det stadig en lille silja vi har med at gøre her?

og hvordan går det med forkølelsen fra helvede? sidst i min graviditet  var jeg også monsterforkølet, og det ville bare ikke gå væk. frygteligt

tænker på dig pernille, det må være hårdt og tungt (og varmt) at være dig lige nu. måske det ville hjælpe at spise tusindvis af is

Anmeld

10. juli 2010

Skouboe

Milka skriver:

sikke tiden går, og sikke tæt du er kommet på termin! wow er det stadig en lille silja vi har med at gøre her?

og hvordan går det med forkølelsen fra helvede? sidst i min graviditet  var jeg også monsterforkølet, og det ville bare ikke gå væk. frygteligt

tænker på dig pernille, det må være hårdt og tungt (og varmt) at være dig lige nu. måske det ville hjælpe at spise tusindvis af is

Det er stadig Silja vi går med - manden har mere eller mindre givet op. Han har ingen andre forslag overhovedet... bortset fra Runa og Runine (så kan I jo gætte på hvad han hedder), sååå...

Det er så tungt og varmt og aaarrrgghhh at være højgravid i denne hede, selv uden forkølelsen fra helvede. En veninde og jeg (hun har termin 26. juli) overvejer at kapre en hjem-is bil og besætte den nærmeste svømmehal.

Forkølelsen fra helvede er ved at være væk - til gengæld er mine gode venner bihule betændelse og kæbehule betændelse her stadig, og det kunne tyde på at de er ved at få selskab af deres gode ven mellemøre betændelse

Jeg er nødt til at have en snak med lægen på mandag, men det er svært at gøre noget effektivt, da jeg er allergisk overfor penicillin og en del andet antibiotika og det der er tilbage må man ikke give til gravide...

Oveni det hele har vi 72 ugers tigerspringet for fuld udblæsning... Freja er MEGET billigt til salg i øjeblikket...

Anmeld

13. juli 2010

msax

Skouboe skriver:

Min datter er officielt lige så stædig som hendes storesøster og far.

Jeg har nu fået tid til PKS 27/7 med forundersøgelse 26/7 med årsag UK.

Kære Pernille...

Jeg bliver helt ked når jeg læser at det ikke gik som planlagt, men det er nok mest fordi jeg selv er SKIDE bange for, hvad der sker inde i min mave.

Jeg har været hos jordmoder idag, og hun var stadig ikke helt sikker på hvordan den vendte, men hældte mest til UK. Så jeg skal scannes imorgen og hvis baby ligger i UK vil de prøve at vende den.

Hvis jeg sagde at det ikke gik mig på ville jeg lyve. Egentlig er jeg skide bange.

SMIL (omend lidt et lidt nervøst smil) fra Mette 36+6

Anmeld

13. juli 2010

Skouboe

msax skriver:

Kære Pernille...

Jeg bliver helt ked når jeg læser at det ikke gik som planlagt, men det er nok mest fordi jeg selv er SKIDE bange for, hvad der sker inde i min mave.

Jeg har været hos jordmoder idag, og hun var stadig ikke helt sikker på hvordan den vendte, men hældte mest til UK. Så jeg skal scannes imorgen og hvis baby ligger i UK vil de prøve at vende den.

Hvis jeg sagde at det ikke gik mig på ville jeg lyve. Egentlig er jeg skide bange.

SMIL (omend lidt et lidt nervøst smil) fra Mette 36+6

Op med humøret - du har MEGET bedre odds end jeg havde, og du har stadig muligheden for en sædefødsel, hvis der ikke er ben eller fødder i vejen - din hjemmefødsel er ikke så langt væk..

Og det lykkes jo altså at vende 50% af babyerne i UK.

Jeg har affundet mig med at det bliver PKS, men min situation er jo altså også væsentligt anderledes - bl.a. er det kun 18 måneder siden jeg fik AKS, og det har rigtigt meget at sige i forhold til fødslen.

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at hun slet ikke ligger i UK, når de får scanneren på hende i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.