Det begynder godt... stædige unge!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Skouboe

Min datter er officielt lige så stædig som hendes storesøster og far.

Vi har på Hillerød idag for at prøve at vende hende - absolut ikke noget der lignede succes. Hun nægtede at flytte sig og sloges med begge læger og JM for hver cm de fik hende rykket... og hun skulle rykkes meget.

Efter 15-20 minutters mishandling (af mig - folk der påstår at det ikke gør ondt enten lyver eller har et barn der er mindre stædigt end mit) spurgte jeg hvordan det skred frem, og de måtte indrømme at der ikke var den store chance for at få hende rundt, så jeg bad dem om at stoppe.

Jeg har nu fået tid til PKS 27/7 med forundersøgelse 26/7 med årsag UK.

Det er lidt morsomt - Freja er født 27/1, så der kommer til at være præcist 18 måneder imellem dem.

Det var ikke helt hvad jeg havde håbet på, men jeg havde godt set det komme - ifølge de statistikker jeg kunne finde er chancen for at vende børn der havde ligget i UK meget længe (som min datter har) ikke særlig stor.

Så hvis ikke æslet beslutter sig for at ville komme ud før, bliver det nu 27/7 - hvis fødslen går i gang før, bliver det subakut KS.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

ooo

Wauw, der er ikke lang tid til den 27. Så bliver Freja-pigen storesøster, og du bliver mor til to. VIldt at tænke på, ikke?.

Men det må være rart at få afklaring på hvad der skal ske, selvom det ikke var den løsning du helst ville have.

Anmeld

8. juli 2010

Vingummien

uhhh så er der ikke længe til God ta hun har sin egen mening allerede

Anmeld

8. juli 2010

Skouboe

Metchen skriver:

Wauw, der er ikke lang tid til den 27. Så bliver Freja-pigen storesøster, og du bliver mor til to. VIldt at tænke på, ikke?.

Men det må være rart at få afklaring på hvad der skal ske, selvom det ikke var den løsning du helst ville have.

Det er lidt underligt at vide det på den måde, men hun kan jo finde på at komme før. PKS er først i 39+0, så nu får vi at se om hun er sød at vente.

Anmeld

8. juli 2010

Skouboe

Tulipan skriver:

uhhh så er der ikke længe til God ta hun har sin egen mening allerede

Jeg ville foretrække at hun ventede en 16-18 år med at få en selvstændig mening...

Anmeld

9. juli 2010

otlitrom

Ærgeligt at hun ikke kunne vendes! Men lidt sjovt med datoerne, at der nu bliver præcis 18 mdr imellem de to!

Nu ved du trods alt at hun kommer ud, og ikke venter til du kommer i tvivl..

Anmeld

9. juli 2010

JustAnotherName

Øv at du lå sådan i 20 minutter og blev moslet rundt med forgæves.

Men det ER baby der bestemmer sin ankomst. Sådan er det bare!

Og selvom det ikke var dit ønske at få et kejsersnit, så lyder du alligevel NOGENLUNDE ok og afklaret med det!?!

Og hvor er det bare VILDT at kende sit barns fødselsdato på forhånd (hvis ikke hun fortsætter sin "jeg bestemmer selv" adfærd, og vælger at komme før)  - Der er virkelig ikke ret længe til den 27 juli !!

Ih Pernille, det er spændende! Og jeg glæder mig sammen med dig.
Det bliver dejligt med endnu en lille "Frk. Tut" her i NS-gruppen 

Anmeld

9. juli 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Øv at du lå sådan i 20 minutter og blev moslet rundt med forgæves.

Men det ER baby der bestemmer sin ankomst. Sådan er det bare!

Og selvom det ikke var dit ønske at få et kejsersnit, så lyder du alligevel NOGENLUNDE ok og afklaret med det!?!

Og hvor er det bare VILDT at kende sit barns fødselsdato på forhånd (hvis ikke hun fortsætter sin "jeg bestemmer selv" adfærd, og vælger at komme før)  - Der er virkelig ikke ret længe til den 27 juli !!

Ih Pernille, det er spændende! Og jeg glæder mig sammen med dig.
Det bliver dejligt med endnu en lille "Frk. Tut" her i NS-gruppen 

Jeg har godt luret at KS'et rykkede tættere og tættere på et stykke tid, så det er ikke så stor en overraskelse.

Jeg har et okay med det - det er ikke hvad jeg ønskede og jeg ved jo præcist hvor smertefuldt det er, så det er absolut ikke noget jeg glæder mig til.

Jeg håber at det er mindre smertefuldt denne gang fordi min krop ikke har være igennem 4 døgn med igangsættelse og kemikalier og 16 timers ve-storm og kramper osv... Med Freja var jeg så ødelagt bagefter at jeg ikke kunne vende mig i sengen uden hjælp i 14 dage..

.. og så synes jeg det er en lille smule sejt, hvis vi ender med at der er præcist 18 måneder imellem...

Og nu har jeg revet mig og købt ny barnevogn (den anden kunne ikke mere og jeg har forkælet mig selv med en helt ny) - godt nok ikke i min drømmefarve (jeg er mest til mørke barnevogne) men jeg kunne spare 1000 kr. ved at købe den i sandfarvet, så sandfarvet det blev

Autostolen er også på plads, så nu mangler jeg bare at vaske tøjet og få købt de sidste småting, så er vi klar...

Anmeld

9. juli 2010

Skouboe

Her er iøvrigt billeder af barnevogn og autostol...

Og jeg har fundet et brugt væghængt puslebord til en rimelig pris, så den kan jeg forhåbentligt få fingre i her i weekenden ( det kommer an på om manden har tid til at hente den - jeg kan ikke holde til at køre ret meget i bil i øjeblikket...)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Jeg har godt luret at KS'et rykkede tættere og tættere på et stykke tid, så det er ikke så stor en overraskelse.

Jeg har et okay med det - det er ikke hvad jeg ønskede og jeg ved jo præcist hvor smertefuldt det er, så det er absolut ikke noget jeg glæder mig til.

Jeg håber at det er mindre smertefuldt denne gang fordi min krop ikke har være igennem 4 døgn med igangsættelse og kemikalier og 16 timers ve-storm og kramper osv... Med Freja var jeg så ødelagt bagefter at jeg ikke kunne vende mig i sengen uden hjælp i 14 dage..

.. og så synes jeg det er en lille smule sejt, hvis vi ender med at der er præcist 18 måneder imellem...

Og nu har jeg revet mig og købt ny barnevogn (den anden kunne ikke mere og jeg har forkælet mig selv med en helt ny) - godt nok ikke i min drømmefarve (jeg er mest til mørke barnevogne) men jeg kunne spare 1000 kr. ved at købe den i sandfarvet, så sandfarvet det blev

Autostolen er også på plads, så nu mangler jeg bare at vaske tøjet og få købt de sidste småting, så er vi klar...

Dejligt.... De SIDSTE små ting der lige skal på plads. Så er alt bare klar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.