Weeeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HOLD NU KÆFT hvor er den lækker!!!! Wauw!!! Du skal da have den i camel læder!!! MUMS!!!!

Anmeld

8. juli 2010

Miamaja

Jaaaa, camel laeder!!. Det er da det laekreste og flotteste og mest holdbare end stof. Og ja, det er ihvertfald 2 aar man bruger pusletaske konstant og rigtig mange kober mere end en pusletaske, saa hvorfor ikke bruge lidt mere og saa nojes med en enkelt

Anmeld

8. juli 2010

Assi

DK skriver:

Uhhh... 1799 kr. hvis den er uden tilbud eller noget. Den kan sikkert findes billigere på tilbud eller netbutikker i udlandet.

Du kan få den i Pinocchio ude i Tilst. Uhhh de har SÅÅÅ mange lækre ting derude! http://www.pinocchio.dk/vare/1462-storksak-elizabeth-pusletaske

ej hvor er den lækker - det er vist en af de der must have, når først man har fået øje på den stemmer også for camel læder. Ja, Pinocchio ude i Tilst er skøn - jeg bor lidt for tæt på den... IKKE godt

Anmeld

8. juli 2010

DK

Jamen jeg var også først selv mest tændt på camel læder. Men så har svigerinden jo en magen til. Men de bor naturligvis laaangt væk, og hun er heldigvis vist ikke typen der bliver sur over en efteraber, he he!!

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Den er heldigvis slet ikke gucci-dyr! Den er sådan perfekt julegave-pris! Og der kan være en bærbar i den når pusletiden er ovre! Såååå smart!

Okay. Smart

Anmeld

8. juli 2010

Nadia&Daniel

Jeg har bestemt at jeg vil have en Storksak Elisabeth pusletaske! Min svigerinde fik en af min bror i fødselsdagsgave, i den brune camel læder og den er såååå lækker og sådan en vil jeg også have! Jeg havde sådan en slatten Brio-pusletaske sidst, der fulgte med barnevognen og denne gang vil jeg have noget mere lækkert. Altså man slæber jo rundt på den taske overalt i 3 år!

Jeg kan ønske mig den af kæresten til jul, og hvis jeg ikke får den men en anden dejlig julegave, så har jeg bestemt at jeg køber den til mig selv!

Weee jeg bliver bare SÅ glad for den kan jeg mærke, og nu skal jeg så bare bestemme om jeg ønsker mig den i den ekstremt lækre camel læder, eller om jeg skal ønske mig den i den quiltede udgave der også er ret fed! 

STORKSAK - Elizabeth pusletaske

Ihh den er lækker - den er hermed kommet på ønskeseddel til min fødselsdag (præcis 2 mdr. før terminen)

Anmeld

8. juli 2010

DK

Nadia&Daniel skriver:

Ihh den er lækker - den er hermed kommet på ønskeseddel til min fødselsdag (præcis 2 mdr. før terminen)

Perfekt ønske!! Praktisk OG lækker! Smart smart smart....

Anmeld

9. juli 2010

Mettemus

DK skriver:

Uhhh... 1799 kr. hvis den er uden tilbud eller noget. Den kan sikkert findes billigere på tilbud eller netbutikker i udlandet.

Du kan få den i Pinocchio ude i Tilst. Uhhh de har SÅÅÅ mange lækre ting derude! http://www.pinocchio.dk/vare/1462-storksak-elizabeth-pusletaske

Det ligner et farligt sted  Tak for link!

Anmeld

9. juli 2010

Enayia

Den er sgu fed!

Jeg kunne helt vild godt tænke mig en er jeg aldrig "Gaia og Co pusletaske

Egentlig køber jeg ikke normalt mærkevarer, men syntes de er meget pænere end dem man får med sin barnevogn og lignene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.