Weeeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.263 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

DK

Jeg har bestemt at jeg vil have en Storksak Elisabeth pusletaske! Min svigerinde fik en af min bror i fødselsdagsgave, i den brune camel læder og den er såååå lækker og sådan en vil jeg også have! Jeg havde sådan en slatten Brio-pusletaske sidst, der fulgte med barnevognen og denne gang vil jeg have noget mere lækkert. Altså man slæber jo rundt på den taske overalt i 3 år!

Jeg kan ønske mig den af kæresten til jul, og hvis jeg ikke får den men en anden dejlig julegave, så har jeg bestemt at jeg køber den til mig selv!

Weee jeg bliver bare SÅ glad for den kan jeg mærke, og nu skal jeg så bare bestemme om jeg ønsker mig den i den ekstremt lækre camel læder, eller om jeg skal ønske mig den i den quiltede udgave der også er ret fed! 

STORKSAK - Elizabeth pusletaske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Holddafest hvor vildt Tillykke med den...

Den ser godtnok næsten gucci-dyr ud. Men tjekket

Anmeld

8. juli 2010

DK

Zafir skriver:

Holddafest hvor vildt Tillykke med den...

Den ser godtnok næsten gucci-dyr ud. Men tjekket

Den er heldigvis slet ikke gucci-dyr! Den er sådan perfekt julegave-pris! Og der kan være en bærbar i den når pusletiden er ovre! Såååå smart!

Anmeld

8. juli 2010

Mettemus

Wow den ser lækker ud - hvad er prisen ca.?

Har også været lidt på udkig og synes det er lidt svært at finde en Jens ville kunne slænge kækt over skulderen og stadig bevare en smule maskulinitet med 

Anmeld

8. juli 2010

Sommerfuglelarven

De er superlækre! Vi havde dem på mit tidligere arbejde, og jeg blev fristet til at købe en hver dag, selvom pusletaske-tiden snart var ovre... Nu overvejer jeg bare at købe en som almindelig taske

Anmeld

8. juli 2010

DK

Mettemus skriver:

Wow den ser lækker ud - hvad er prisen ca.?

Har også været lidt på udkig og synes det er lidt svært at finde en Jens ville kunne slænge kækt over skulderen og stadig bevare en smule maskulinitet med 

Uhhh... 1799 kr. hvis den er uden tilbud eller noget. Den kan sikkert findes billigere på tilbud eller netbutikker i udlandet.

Du kan få den i Pinocchio ude i Tilst. Uhhh de har SÅÅÅ mange lækre ting derude! http://www.pinocchio.dk/vare/1462-storksak-elizabeth-pusletaske

Anmeld

8. juli 2010

Diana...

Den er godt nok lækker! hvordan er den inden i? 

Anmeld

8. juli 2010

DK

Diana... skriver:

Den er godt nok lækker! hvordan er den inden i? 

STORKSAK - Elizabeth pusletaskeDer er også en masse "ting" med, altså pusleunderlag og flaskevarmer osv.!

Anmeld

8. juli 2010

Diana...

DK skriver:

STORKSAK - Elizabeth pusletaskeDer er også en masse "ting" med, altså pusleunderlag og flaskevarmer osv.!

Har du ikke et link til der hvor du fandt billed for jeg kan ikke få billed større  

Anmeld

8. juli 2010

Diana...

Diana... skriver:

Har du ikke et link til der hvor du fandt billed for jeg kan ikke få billed større  

Hov så lige der var et link længere oppe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.