se hvad min mand jublende fandt igår..ikke for sarte sjæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Kaufie

MariaE skriver:

YIKES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Større fås de vist ikke lige i mit område, man har var helt vild da han kom ind med den igår og spurgte om han måtte beholde den s vorea søn på 3 kunne få endnu et kæledyr.

NEJ TAK

BRRRRR...klamt, men f... den var stor.

Bare send den til mig - vi har nogen, der gerne vil SPISE den = endnu større eddekopper (men de er i bur....)

Mette, har ikke brug for vagthund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

VIPpigen

Valle81 skriver:

Det samme her og ikke nok med det - tog lige mig selv i at hive benen op under mig:0)

Ej jeg sover ikke roligt de næste nætter - de billeder er jo værre end den værste gyser film:0)

Enig, og jeg så ellers forbandelsen 2 i går aftes. Hader og elsker gyserfilm på samme tid. Men edderkopper, dem kan man da kun hade!!

Anmeld

8. juli 2010

TbCp

IEEEWWW!!!!

Fik lige kriller over hele kroppen...

Edderkopper gør mig ellers ingenting, jeg gider bare ikke røre ved dem.... men den der er eddermame stor!

Anmeld

8. juli 2010

Diana...

EJ EJ EJ EJ EJ Godt der fast står en spand ved siden af mig 

Anmeld

8. juli 2010

karina1980

MariaE skriver:

YIKES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Større fås de vist ikke lige i mit område, man har var helt vild da han kom ind med den igår og spurgte om han måtte beholde den s vorea søn på 3 kunne få endnu et kæledyr.

NEJ TAK

BRRRRR...klamt, men f... den var stor.

den får helt minderne frem, fra da vi flyttede ind i huset vi bor i nu, haven var en kæmpe græs og ukrudtfyldt tin, hvor man knap kunne ane æbletræet(1,5m højt) og der lå alverdens ting i den have, samt at det have været en rimelig mild vinter og og vådt forår.

så da jeg gik i have første gang løb de der kræ rundt overalt og kan da hilse at sige at de i den der str. rent faktisk kan bide, så man mærker det, det føles lidt som et bistik, da græset havde normal str. mente disse kræ så de skulle bo inde, så fik jeg ellers købt gift og idag er giften min aller bedste ven, har den stående 3 steder i huset og bruger den så snart en af dem vover sig indenfor uanset str.

men hvor er jeg glad for at de er knap så store som den på billedet idag, jeg kan simpelthen ikke have de klamme dyr

Anmeld

8. juli 2010

L.J.L

Ej nej, FØJ FØJ FØJ! Den har jo nærmest hår på?!!??

KLAMT, siger jeg bare!!!!!!

Anmeld

8. juli 2010

B&J

Valle81 skriver:

Det samme her og ikke nok med det - tog lige mig selv i at hive benen op under mig:0)

Ej jeg sover ikke roligt de næste nætter - de billeder er jo værre end den værste gyser film:0)

hihihihi ja sådan nogle er en ren gyser film.... føj ad ad ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.