se hvad min mand jublende fandt igår..ikke for sarte sjæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Muffinmus

arwd, og så på en barneseng..det er sgu værre end vores udhus i hvert fald:-)

Uha, ja, den havde vist de tunge sko på, for den havde nær væltet koppen da vi skulle tage pics af den..i øvrigt kan man på det orginale billede se hver eneste hår på den, SÅ nasty.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

merichs

WADR!!!!! Den er da nok den klammeste og største edderkop jeg længe har set. Fik da godt nok øje på en halvstor en i morges (som jeg pænt bad manden fjerne) Men den kan slet ikke måle sig med den i har

Anmeld

8. juli 2010

Malthesmoar

MariaE skriver:

YIKES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Større fås de vist ikke lige i mit område, man har var helt vild da han kom ind med den igår og spurgte om han måtte beholde den s vorea søn på 3 kunne få endnu et kæledyr.

NEJ TAK

BRRRRR...klamt, men f... den var stor.

Ej hvor vildt, fundet levende i lille Danmark??

Anmeld

8. juli 2010

Muffinmus

den var MEGET levende og kunne slet ikke få den til at stå stille ved målebåndet, men det blev til adskillige cm kan jeg sige:-)

Og så er der jo oven i købet bare en dansk jagtedderkop,, ikke engang nogle af de fugledderkopper der er i dk...

Anmeld

8. juli 2010

Pia.

Hader jeg er så nysgerrig, at jeg bare måtte klikke ind og se hvad du havde skrevet om....... FØJ FØJ FØJ og føj igen... det løber mig koldt ned af ryggen... AD HVOR ER DEN KLAM....

Syntes lige du skal se en jeg en gang havde på min væg... - tror det er fætteren til din....

Anmeld

8. juli 2010

Muffinmus

Pia. skriver:

Hader jeg er så nysgerrig, at jeg bare måtte klikke ind og se hvad du havde skrevet om....... FØJ FØJ FØJ og føj igen... det løber mig koldt ned af ryggen... AD HVOR ER DEN KLAM....

Syntes lige du skal se en jeg en gang havde på min væg... - tror det er fætteren til din....

ganske sikkert en kusine...synes din ser klidt slankere ud:-):-)

Anmeld

8. juli 2010

NinaNymannMadsen

ej hvor ad. har selv fundet en lige så stor hjemme på mit værelse da jeg boed hjemme ved mine forældre, den sad på mit gardin.

og så ahr min forældre en der er endnu større der bor bag deres skab, eller de har hvertfald haft.

Anmeld

8. juli 2010

B&J

fy for en i helvede håber godt nok ikke jeg får besøg af sådan en uhh sidder helt og får stå pels ad ad add ad ad ad ad

Anmeld

8. juli 2010

Pia.

MariaE skriver:

ganske sikkert en kusine...synes din ser klidt slankere ud:-):-)

He He - ja vi er nok ude i noget kusine... Min er død - Den blev smidt i brændeovnen.... Jeg er så bange for de kryb....

Anmeld

8. juli 2010

Valle81

B&J skriver:

fy for en i helvede håber godt nok ikke jeg får besøg af sådan en uhh sidder helt og får stå pels ad ad add ad ad ad ad

Det samme her og ikke nok med det - tog lige mig selv i at hive benen op under mig:0)

Ej jeg sover ikke roligt de næste nætter - de billeder er jo værre end den værste gyser film:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.