Den varme weekend :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Maddox

Uhh.. hvis der virkelig bliver 30 grader som de har lovet (begynder efterhånden at tvivle på de metreologer (staves??), de ændrer jo på det de "lover" hver time ). Så skal vi helt sikkert nyde solen herhjemme i haven og have en dukkert i vores nyfyldte kæmpe badebassin

Lørdag aften skal vi til fødselsdag hos min mormor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

NinaNymannMadsen

uh vi skal enten fredag eller lørdag ud og vade alle butikker tynde, vi skal se om vi kan finde en bestem badering, sådan en til små børn hvor der er et slags sæde i så de kan komme i vandet og ikke falde igennem baderingen og sådan noget.. og ellers skal vi nok bare slappe af og nyde det gode vejr. jeg skal måske med mine forældre til havne fest i hou.

Anmeld

8. juli 2010

Pia.

INGEN VERDENS TING.... Mine unger skal hjem til deres far - og de skal have min venindes mand og deres to børn med der hjem, så der er dømt mande/børne/hygge weekend for dem...

Fredag skal vi dog 5 piger ud og spise og så hygge lidt sammen om aften, men lørdag skal jeg sove længe og ligge i solen sammen med mine hunde .... Overvejer dog at vaske betræk på mine møbler... (mon ikke jeg lige kan klare det)

Knus Og dejlig varm weekend til jer alle...

Anmeld

8. juli 2010

trine3112

Jeg skal i sommerhus i weekenden med min mor og papfar og være "barnet" for sidste gang, inden deres første barnebarn kommer til verden.

Anmeld

8. juli 2010

CS

Være ude og dase, slappe af og nyde sol sommer og København  er sikker på der skal spises masser af IS og fødderne skal dyppes i havet

Anmeld

8. juli 2010

TbCp

Uhhh når temperaturerne når derop bliver det næsten for varmt til mig

Det meste af weekenden står bare på ren afslapning og søndag skal jeg en tur til Randers og mødes med en masse dejlige piger fra Navlestrengsgruppen

Anmeld

8. juli 2010

june1987

jeg skal have et par hygge dage med min piger inden jeg skal indlægges ingen ved hvor længe så nyder de sidste dag

Anmeld

8. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
june1987 skriver:

jeg skal have et par hygge dage med min piger inden jeg skal indlægges ingen ved hvor længe så nyder de sidste dag

Hvad skal du dog indlægges for??

Anmeld

8. juli 2010

Sommerfuglelarven

P skal arbejde fredag og lørdag nat, så han er nok ikke til meget tant og fjas i weekenden

Hele lørdag skal jeg passe min venindes søn på 3 år, så K har en legekammerat, og kender jeg dem ret, så vil de bare plaske i vand i haven - så det bliver nok til lidt havenusning, solbadning, vandplaskeri og masser af kolde smoothies

Søndag skal vi måske til Aså væddeløb, det kommer dog an på hvornår P står op, og hvor kvæstet han er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.