Den varme weekend :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Na-Wi

Årrhh så bliver det sommer igen igen 30 grader i weekenden, puuhhaaa !! Hvad skal du lave i varmen ?

Min kæreste skal desværre arbejde lørdag, så jeg skal bare svømme rundt i vores store badebassin

Rigtig god sommer weekend til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

DK

Arghh Kirstine og jeg har haft fri i går og i dag, og vi ville have været til stranden og så er det bare sådan lidt koldt og skyet! Øv

Men lørdag skal Mikkel til tour de france frokost med gutterne (enhver anledning til druk og fest bliver udnyttet!) Det er med tema hvert år, og temaet i år er sådan "ambasadør" så Mikkel skal komme i smooking. De skal alle have 12 pindemadder med, he he...

Jeg skal på job fra. 9-13, og om eftermiddagen skal jeg til sommerfest med jobbet. Vi skal op til min chef der har en rigtig swimmingpool i haven, så vi skal være der kl. 15 og bade og hygge inden vi skal grille! Det bliver super hyggeligt og deeeejligt med solen og baden hele eftermiddagen!

Søndag tror jeg at vi skal pleje Mikkels tømmermænd, og så til en sø der ligger her i nærheden og bade. Det er så deeeejligt i varmen!

Anmeld

8. juli 2010

grinbidderen

her på lørdag der skal vi til fødselsdag hos min kærestes søster som blir 29 år og om søndagen der skal jeg og valdemar (søn) til jylland til baby-træf.. med en masse dejlige kvinder og deres vidunderlige børn.. såå det glæder vi os meget til.. ellers ska vi bare hygge og slappe

Anmeld

8. juli 2010

oo

vi skal afsted til københavn idag. imorgen skal vi til min søsters bryllupsreception, lørdag skal vi være sammen med nogle venner og det samme søndag, inden vi kører hjem og ser VM finalekamp men jeg frygter virkelig også varmen, lejlighederne i københavn er tonsevarme synes jeg, nu hvor jeg er blevet vant til landluften

Anmeld

8. juli 2010

Skruk

Jeg har termin på lørdag  Håber lige at gå et par dage over tid, så temperaturen forhåbentligt falder et par grader, selvom jeg elsker sol og sommer

Anmeld

8. juli 2010

*Sofie*

Malou og jeg ska passe hus de to næste uger...Vi 'flytter' i eftermiddag. I morgen ska vi bare hygge i varmen. Plaske rundt i badebasinet...en tur på legepladsen...og ja, bare hygge os.
På søndag ska vi til min venindes fødselsdag i København. Det er ikk sikkert at der kommer andre børn...men jeg håber der gør, for Malous skyld
Det ska nok blive en dejlig (og meget varm) weekend.

Anmeld

8. juli 2010

Sees

Kæresten holder Svendegilde/fødselsdag på lørdag, så weekenden skal gå med tysklandstur fredag, hvor vi skal købe ind til festen - Lørdag skal vi dække borde, og hvad man ellers gør, og så kommer der selvfølgelig et HAV af gæster, og ja søndag går jo nok med oprydning og en omgang tømmerbørger

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi skal pakke det sidste af vores hus i flyttekasser og gøre alt klar til flytningen mandag Det glæder jeg mig da ikke voldsomt til i 30 graders varme

Anmeld

8. juli 2010

frk Jensen

Naannaa87 skriver:

Årrhh så bliver det sommer igen igen 30 grader i weekenden, puuhhaaa !! Hvad skal du lave i varmen ?

Min kæreste skal desværre arbejde lørdag, så jeg skal bare svømme rundt i vores store badebassin

Rigtig god sommer weekend til jer alle

Her skal vi lave så lidt som muligt... Vi har haft ferie den her uge, men vi har lagt syge så det har ikke været en speciel hygge ferie..

Lørdag skal jeg til fødselsdag hos min tudsegamle veninde.. Det blir SÅ hyggeligt..

Søndag.. slappe af..

Anmeld

8. juli 2010

FrkLarsen

Jeg skal ligge under min dyne med en dejlig omgang forkølelse og hoste, mega øv at jeg ikke kan tage til stranden og nuppe nogen solstråler til mig.  

Kamilla 35+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.