Update på dum vikar i vuggestuen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

det er fandme godt at i gør noget ved det Katja.... jeg bliver helt ked af det på Marcus vegne... nu var han lige så dygtig og havde det fint med at lave prut i bleen...

Nikoline gemmer sig en smule hver gang.... og hun er ikke sindssygt vil med at blive skiftet... jeg tror dog ikke at hun er flov på den måde....

øv, man har lyst at give den vikar en ordentlig røvtur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

det er fandme godt at i gør noget ved det Katja.... jeg bliver helt ked af det på Marcus vegne... nu var han lige så dygtig og havde det fint med at lave prut i bleen...

Nikoline gemmer sig en smule hver gang.... og hun er ikke sindssygt vil med at blive skiftet... jeg tror dog ikke at hun er flov på den måde....

øv, man har lyst at give den vikar en ordentlig røvtur!

Jeg kan slet ikke tåle synet af hende i vuggestuen, og undgår hende når jeg er der.

Mht. Marcus virker det allerede Vi har lært ham at det hedder prut og nu kommer han igen og siger prut inde han skal og når han har skidt i bleen Så det er bare dejligt at han er tilbage i denne gode udvikling igen. Han er dog også begyndt at gå over mod toilettet når han skal af med det, men han vil endnu ikke på toilettet endnu, men det kommer nok. Han er jo stadig ikke blevet 2 år endnu så vi kan jo ikke forvente at han skal være renlig forløbig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.