At blive vækket om natten af baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

2721

baby2010 skriver:

Hej piger,

er jeg den eneste som simplethen bliver småbims af at blive vækket om natten af babyen???

Alfred vågner en del gange og skal have sutten og så amning en enkelt eller 2 gange. Jeg blev fx vækket 5 gange på 4 timer i går nat, og kunne derefter ikke sove...

Jeg sidder nu her ved min pc og klokken er vildt mange og Alfred vågner igen og igen...

Er jeg den eneste som simpelthen ikke får sovet efter så mange "vækninger"???

Overhovedet ikke, herhjemme er søvn en by i Rusland jeg ikke har besøgt meget siden den lille er kommet til verden. ca 3 timer max pået døgn.. Og ja man blir bims, vores den lille har desværre fået kollik..

Håber meget snart du får lidt mere søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Corn

Og her kommer den magelige tredjegangs mor ind i billedet... Jeg skal have to friske drenge afsted til bhv om morgenen, og vi er nødt til at gå derhen, så op skal jeg jo...

Så når Aslan vågner, kommer han over til mig i sengen, frem med mejeriet, og så bliver han fodret liggende, mens moAr sover videre..

Han kobler selv af, og sover fantastisk op af mig... og vågner han igen, så skifter vi side...

Så er jeg knap så træt om morgenen og derfor også knap så sur, selvom det  vil de store nok være lidt uenige i

Anmeld

9. juli 2010

Mutti2

baby2010 skriver:

Hej piger,

er jeg den eneste som simplethen bliver småbims af at blive vækket om natten af babyen???

Alfred vågner en del gange og skal have sutten og så amning en enkelt eller 2 gange. Jeg blev fx vækket 5 gange på 4 timer i går nat, og kunne derefter ikke sove...

Jeg sidder nu her ved min pc og klokken er vildt mange og Alfred vågner igen og igen...

Er jeg den eneste som simpelthen ikke får sovet efter så mange "vækninger"???

Halløjsa

Det er du helt sikkert ikke.

Jeg kan dog ikke påstå at jeg selv er en af dem.

Men jeg gjorde det at jeg lod hende sove inde ved mig, når hun så skulle ammes så, kunne hun ligge og sutte imens jeg slumrede vidre.

Og eftersom hun lå hos mig, følte hun mere tryghed og vågnede slet ikke de 1000 gange om natten, som hun gjorde ved at ligge inde i sin egen seng.

Måske du skulle prøve det!

Ved ikke om du kan bruge det til noget. Men ville da lige smide et lille råd

Knus Pernille

Anmeld

9. juli 2010

Rikke, Liam & Linus

Puha ja... det første par måneder var HÅRDE.

Heldigvis begyndte Liam at sove igennem ret tidligt. (ca. 12 uger gammel)

Nu vågner han kun et par gange om natten og skal have sutten. Og nogle gange vågner han slet ikke. Så det er skønt.

Bare rolig, det bliver bedre og man vænner sig til søvnmanglen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.