baby2010 skriver:
Hej piger,
er jeg den eneste som simplethen bliver småbims af at blive vækket om natten af babyen???
Alfred vågner en del gange og skal have sutten og så amning en enkelt eller 2 gange. Jeg blev fx vækket 5 gange på 4 timer i går nat, og kunne derefter ikke sove...
Jeg sidder nu her ved min pc og klokken er vildt mange og Alfred vågner igen og igen...
Er jeg den eneste som simpelthen ikke får sovet efter så mange "vækninger"???
Oorrk, det er nøjagtig det samme her. Som regel sover Anthon tungt i det "første stræk". Men efter han så har fået mad, så er søvnen bare så urolig og jeg sover slet ikke, bluner højst lidt og skal op og give sut eller ae ham til ro RIGTIG mange gange - mange flere end 4-5 gange. I går nat sov han til kl 12.30 og "stod han faktisk op" - dvs sov ikke rigtig resten af natten men lå bare og legede springgymnast og sagde høje lyde. Christ det er hårdt!! Men så fandme - i nat har været fantastisk. Han gik til køjs kl. 20.30, var kort oppe og få mad kl. 2.30, igen kl. 4.30 og så sov han videre til kl 8.30. Amaaaaazing, siger jeg bare - har det som om jeg er født på ny! Håber sådan at han snart får en lignende rytme fast. Den der urolige søvn som fører til ingen søvn for mig er godt nok en dræber...

Anmeld