At blive vækket om natten af baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Muffinmus

man vænner sig til det....fordi man bliver nødt  til det jo:-)

Sådan brugte jeg de første 10 mdr af vores søns liv, for filan jeg er glad for tøsen sover bedre:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Hej piger,

er jeg den eneste som simplethen bliver småbims af at blive vækket om natten af babyen???

Alfred vågner en del gange og skal have sutten og så amning en enkelt eller 2 gange. Jeg blev fx vækket 5 gange på 4 timer i går nat, og kunne derefter ikke sove...

Jeg sidder nu her ved min pc og klokken er vildt mange og Alfred vågner igen og igen...

Er jeg den eneste som simpelthen ikke får sovet efter så mange "vækninger"???

Oorrk, det er nøjagtig det samme her. Som regel sover Anthon tungt i det "første stræk". Men efter han så har fået mad, så er søvnen bare så urolig og jeg sover slet ikke, bluner højst lidt og skal op og give sut eller ae ham til ro RIGTIG mange gange - mange flere end 4-5 gange. I går nat sov han til kl 12.30 og "stod han faktisk op" - dvs sov ikke rigtig resten af natten men lå bare og legede springgymnast og sagde høje lyde. Christ det er hårdt!! Men så fandme - i nat har været fantastisk. Han gik til køjs kl. 20.30, var kort oppe og få mad kl. 2.30, igen kl. 4.30 og så sov han videre til kl 8.30. Amaaaaazing, siger jeg bare - har det som om jeg er født på ny! Håber sådan at han snart får en lignende rytme fast. Den der urolige søvn som fører til ingen søvn for mig er godt nok en dræber...

Anmeld

8. juli 2010

june1987

du er ikke den eneste, jessica og cecilia gjorde det samme, men til sidst lær man at lægge sig igen..

Anmeld

8. juli 2010

Lady Marion <3

Puha ,, Det er så hårdt ,

sorry , men min søn er 15 mdr og vågner stadig ,, I nat var det hver 2 time , sindsygt hårdt når man skal op på arbejde

Anmeld

8. juli 2010

ll.andersen

Jeg føler med dig ..

Jeg har heldigvis været så heldig at vores lille pige har sovet igennem fra hun var 1 mdr

Anmeld

9. juli 2010

Snuffler25

Hey Julie,

Hvis du selv er gået i seng - har du så prøvet at tage Alfred med over i sengen og så ligge ned og amme ham? Det gør jeg altid og så falder både han og jeg i søvn igen og får faktisk lige en del timer i træk... tror det fordi han ligger så godt der i "hullet"

Anmeld

9. juli 2010

Tulle28

Snuffler25 skriver:

Hey Julie,

Hvis du selv er gået i seng - har du så prøvet at tage Alfred med over i sengen og så ligge ned og amme ham? Det gør jeg altid og så falder både han og jeg i søvn igen og får faktisk lige en del timer i træk... tror det fordi han ligger så godt der i "hullet"

Præcis det samme her - efter 1. natamning får hun lov at sove videre hos mig, og så sover hun såååå godt. Hun behøver faktisk ikke engang at få sutten og vågner ikke og mangler den.

Knus Tulle

Anmeld

9. juli 2010

Snuffler25

Tulle28 skriver:

Præcis det samme her - efter 1. natamning får hun lov at sove videre hos mig, og så sover hun såååå godt. Hun behøver faktisk ikke engang at få sutten og vågner ikke og mangler den.

Knus Tulle

Nemlig  Og nej, man triller ikke ovenpå baby og maser ham/hende.. det var jeg bange for i starten. Utroligt at man faktisk kan ligge så bum-stille... - vågner så og er rimelig radbrækket indimellem må jeg indrømme, fordi kroppen har ligget helt stille i flere timer... men så kigger man ned og ser den lille kigge op og være glad (og lidt svedig haha) og så føler man sig jo dejlig udhvilet  Har sjældent brug for eftermiddags-lure netop af den grund.

Anmeld

9. juli 2010

Mathilde

Det ER bare vildt hårdt og man føler man er ved at blive sindssyg til sidst... (det er jo også anvendt som tortur, at holde folk vågne og vække dem hele tiden når de sover).

Men man kan vænne sig lidt til det og trætheden bliver på et tidspunkt bare hverdag 

Håber det snart bliver bedre

Anmeld

9. juli 2010

Sisley

Min datter på 2 mdr. ligger mellem min kæreste og jeg i sengen og hun øffer, grynter, roterer osv. hele natten, så selvom hun kun skal fodres én gang, ligger jeg også meget vågen.

Vi har overvejet at putte hende på hendes eget værelse med en babyalarm, så man forhåbentlig kun vækkes når det er seriøst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.