Nu med ny tus og hjemvendt fra Tyrkiet (Mange billeder :-D )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

*A*

Åh... Jeg var i Tyrkiet i sommer, og ville gerne afsted igen... Hvor i Tyrkiet var du henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Fam. Madsen

Tutter skriver:

Tak søde.. Vi havde en skøn tur..

Da jeg kun rejser med Star Tours, er det en lidt dyr fornøjelse især fordi vi denne gang rejste i skoleferien, men servicen er altid i top :-) Har betalt 4400 pr person..

Men der er fly tur/retur, alle fly afgifter, transport til og fra hotellet, morgenmad for 7 dage...

Næste år tager vi afsted igen, min veninde og hendes 2 drenge og jeg og min nevø.. Men i 14 dage (det koster kun 2 kg mere, for en uge ekstra) og så med morgen og aftensmad..

Ja er super glad for min nye tus, gav kun 600 for den.. Kan godt huske din på lænden, den er super fed.. Den jeg har på lænden fik jeg også lavet i Tyrkiet i 2008..

hold kæft du ser lækker ud søde og ja det ser varmt ud total fed tatoo )) 

Anmeld

8. juli 2010

Becks

*A* skriver:

Åh... Jeg var i Tyrkiet i sommer, og ville gerne afsted igen... Hvor i Tyrkiet var du henne?

Jeg var i Alanya - SKØNT sted :-)

Har været der 3 år i træk nu og vil gerne derned næste år også.. Lækkert hotel hvor man vender tilbage.. Vi kom i snak med nogle andre danskere, som rejser hele familien, det var 9 år i træk de var der.. Nu er der så kommet kærester og børn til også :-)

Det dejlige ved det hotel, er at det er Blue Star hotel (som star Tours har "patent" på) Så det er kun, danskere, nordmænd, svenskere og finnere der er der...

http://www.startour.dk/rejse/tyrkiet/alanya/blue-star-flower-garden

Anmeld

8. juli 2010

Becks

Fam. Madsen skriver:

hold kæft du ser lækker ud søde og ja det ser varmt ud total fed tatoo )) 

Tark smukke

Anmeld

8. juli 2010

CS

Nøj hvor fantastisk og lækker tato - i it

Anmeld

8. juli 2010

Mathilde

Åh hvor dejligt, at du har haft sådan en god tur, på trods af at din nevø ikke kom med som planlagt..

Det lyder godt nok til at det har været varmtPyhh

Og tillykke med din flotte tattoo

Knus

Anmeld

8. juli 2010

Malonde1985

Wow der ser vildt lækkert ud!!!  og er det meget billigere at få lavet tatoveringer dernede end i dk??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.