Nu med ny tus og hjemvendt fra Tyrkiet (Mange billeder :-D )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Becks

Så er jeg kommet hjem fra Tyrkiet, sikken dejlig ferie dog MEGET varmt! De fleste nætter havde vi 32-39 grader og om dagen steg den gerne med 10-15 grader..

Selvom min nevæ var savnet under ferien, og jeg er ked af, han ikke oplevede den med mig, så havde jeg en god ferie..

Jeg fik lavet mig en ny tus igår, én der længe har været et ønske, men jeg har ikke rigtig vidst hvordan helt skulle se ud, før tatovøren tegnede den til mig..

Er der sket noget nyt i den uge jeg har været på dase og råhygge ferie!?

Her er lidt billeder, tag jher IKKE af fede overarme og MEGET hævede fødder/ankler !?! haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Vial

Det ser vaaarmt ud.. pyhhh. Meeen lækkert.

Tog du så alene afsted?

Jeg tog en gang 2 uger alene til Club La Santa, det var meget cool.

Anmeld

7. juli 2010

Becks

KaMa skriver:

Det ser vaaarmt ud.. pyhhh. Meeen lækkert.

Tog du så alene afsted?

Jeg tog en gang 2 uger alene til Club La Santa, det var meget cool.

Det var også meget varmt

Nej min veninde en gammel kollega var med :-)

Anmeld

8. juli 2010

Vial

Tutter skriver:

Det var også meget varmt

Nej min veninde en gammel kollega var med :-)

Okay. Jeg husker bare noget med at din nevø brækkede noget, så han ikke kunne tage med, så tænkte jeg, at det bare havde været jer to.

Dejligt der også skulle andre med. Ellers så kan det godt blive lidt kedeligt. Min rejse var ved netop fordi at det var til Club La Santa, hvor jeg havde mulighed for at dyrke en masse sport - samt mødte en masse andre mennesker på en naturlig måde.

Anmeld

8. juli 2010

Chamomile

Det ser lækkert ud, og rigtig fin tattoo

Anmeld

8. juli 2010

Becks

KaMa skriver:

Okay. Jeg husker bare noget med at din nevø brækkede noget, så han ikke kunne tage med, så tænkte jeg, at det bare havde været jer to.

Dejligt der også skulle andre med. Ellers så kan det godt blive lidt kedeligt. Min rejse var ved netop fordi at det var til Club La Santa, hvor jeg havde mulighed for at dyrke en masse sport - samt mødte en masse andre mennesker på en naturlig måde.

Ja han brækkede kravebenet :-(

Hun skulle ikke have værert med, men købte billetten af mig, rigtig lækkert..

Lyder fedt med sådan en tur alene, kunne jeg sagtens finde på..

Anmeld

8. juli 2010

Diana...

Øj hvor ser det hyggeligt og varmt ud. Godt du havde en god tur alligevel. 

Anmeld

8. juli 2010

Becks

Diana... skriver:

Øj hvor ser det hyggeligt og varmt ud. Godt du havde en god tur alligevel. 

Ja rigtig skøn :-)

Anmeld

8. juli 2010

Pia.

Velkommen hjem søde... Hvor ser det bare lækkert ud... Kan jeg ikke få lov at komme med næste gang... Hvad har sådan en tur kostet dig, hvis jeg må spørge

Og sikke en fed Tus - Carpe Diem det er jo lige mig men det ved du jo godt... hvis du kan huske hvad der pryder min lænd...

Igen velkommen hjem og tak for kigget af dine skønne ferie billeder...

Knus fra Pia.

Anmeld

8. juli 2010

Becks

Pia. skriver:

Velkommen hjem søde... Hvor ser det bare lækkert ud... Kan jeg ikke få lov at komme med næste gang... Hvad har sådan en tur kostet dig, hvis jeg må spørge

Og sikke en fed Tus - Carpe Diem det er jo lige mig men det ved du jo godt... hvis du kan huske hvad der pryder min lænd...

Igen velkommen hjem og tak for kigget af dine skønne ferie billeder...

Knus fra Pia.

Tak søde.. Vi havde en skøn tur..

Da jeg kun rejser med Star Tours, er det en lidt dyr fornøjelse især fordi vi denne gang rejste i skoleferien, men servicen er altid i top :-) Har betalt 4400 pr person..

Men der er fly tur/retur, alle fly afgifter, transport til og fra hotellet, morgenmad for 7 dage...

Næste år tager vi afsted igen, min veninde og hendes 2 drenge og jeg og min nevø.. Men i 14 dage (det koster kun 2 kg mere, for en uge ekstra) og så med morgen og aftensmad..

Ja er super glad for min nye tus, gav kun 600 for den.. Kan godt huske din på lænden, den er super fed.. Den jeg har på lænden fik jeg også lavet i Tyrkiet i 2008..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.