hvor lang tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Anonym trådstarter

11 måneder, været igang en månede kun, så der går sikkert noget tid . - men jeg har en i forvejen, (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Enayia

Okay jeg føler mig pænt heldig, første gang vi prøvede gik der 3 måneder. Jeg fødte en søn d 23 Februar og er i dag 11 uger henne, så det er også gået stærkt

Anmeld

7. juli 2010

Happiness

Vi er først lige startet. Smed p-pillerne d. 1 juli. Og I dag har vi været sammen i 3år. Jeg har så været klari 1,5år.. Men kæresten ville vente til han var klar (respekt!). Men nu går han selv og finder på navne og kigger efter bil hvor der er plads til børn osv...  

Anmeld

7. juli 2010

Bondepigen

7 år, og det lykkedes først efter 2½ år.

Anmeld

7. juli 2010

FrkT

Hmm... talte om det fra dag 1 af. Bestemte os efter et par måneder. Men begyndte dog først rigtigt efter 2½ år ca. Og det er så snart 1½ år siden.

Anmeld

7. juli 2010

Jibbe

Vi havde været sammen lidt over 6 år da jeg smed pillerne. Der var gevinst næsten med det samme som desværre blev til en SA og efter dette tog det 6 måneder at blive gravid igen... men vi kan også kun lave babyer hver 2 måned da kæresten er væk...

Anmeld

7. juli 2010

tina2001

næsten 4 år .

Anmeld

8. juli 2010

Muffinmus

hmm, 3-4 år.

Synes det er vigtigt at skabe en god base først....det fortjener børn og parforholdet fortjener lige at stabilisere sig først.+ at det agter længer tid at finde ud af om det er for alvos end lige de første 1-2 års forelskelse synes jeg.

Er af denmening at alt for mange har kastet sig ud i det for tidligt, men sådan er vi jo heldigvis så forskellige.Og min veninde har da heller ikke kendt sin fyr alt for længe før hun fik barn med ham, håber hun kan trodse statistikken og blive sammen med ham så deres søn får både far og mor:-)

Anmeld

8. juli 2010

JacobsMoar

Hm.. Vi havde været sammen i 3 år, og... 3 måneder tror jeg, da jeg blev gravid..

Anmeld

8. juli 2010

Prinsessens'Mor<3

Anonym skriver:

hvor lang tid havde i været sammen med jeres kæreste da i begyndte at forsøge at blive gravid?

I 2 år, men ddet tog os 1 år og blive det ca..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.