hvor lang tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Anonym trådstarter

hvor lang tid havde i været sammen med jeres kæreste da i begyndte at forsøge at blive gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

8 år

Anmeld

7. juli 2010

Valle81

Lidt over et haævt år, det lykkedes efter vi havde været sammen i 3/4 år. Idag har vi lille Anton sammen som er blevet tre måneder og til Maj 2011 skal vi giftes:0)

Anmeld

7. juli 2010

3xM

var/er gravid da jeg mødte min dejlige skat

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Lidt over et haævt år, det lykkedes efter vi havde været sammen i 3/4 år. Idag har vi lille Anton sammen som er blevet tre måneder og til Maj 2011 skal vi giftes:0)

ej hvor dejligt , tillykke med det

Anmeld

7. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Talte om det efter et halvt år, slap pillerne efter lige knap halvandet år, og prøver stadig - snart 2 år...

Anmeld

7. juli 2010

oo

14-15 måneder. men det er først nu det er lykkedes, så vi blir forældre når vi har kendt hinanden i 46 måneder

Anmeld

7. juli 2010

Frejsmor

Vi havde været sammen i 9 mdr. da jeg smed p-pillerne og vi gik igang med at prøve at få en lille..

Et år efter jeg smed p-pillerne(her i slut maj) testede jeg så endelig positiv - men skæbnen ville at jeg mistede min lille spunk her i sidste uge, skal til scanning i morgen tidlig og se om det hele er kommet ud..

Det har været rigitg hårdt og jeg har været fuldstændig knust, men kæresten er dejlig og er her virkelig for mig og støtter mig og overøser mig med al sin kærlighed og omsorg..

Vi fortsætter selvfølgelig jagten på vores lille ønskebarn og håber det går lidt hurtigere her i anden omgang!!

Knus

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

SkrukNu skriver:

Vi havde været sammen i 9 mdr. da jeg smed p-pillerne og vi gik igang med at prøve at få en lille..

Et år efter jeg smed p-pillerne(her i slut maj) testede jeg så endelig positiv - men skæbnen ville at jeg mistede min lille spunk her i sidste uge, skal til scanning i morgen tidlig og se om det hele er kommet ud..

Det har været rigitg hårdt og jeg har været fuldstændig knust, men kæresten er dejlig og er her virkelig for mig og støtter mig og overøser mig med al sin kærlighed og omsorg..

Vi fortsætter selvfølgelig jagten på vores lille ønskebarn og håber det går lidt hurtigere her i anden omgang!!

Knus

arg .

- jeg håber det bedste for jer

Anmeld

7. juli 2010

Frejsmor

Anonym skriver:

arg .

- jeg håber det bedste for jer

Tusind tak

Hva med dig? Hvor længe har du været sammen med din kæreste/mand inden I begyndte PB?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.