jeg er et svin - på den gode måde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

Jeg har lige bælget en HEL pose ærter og sidder nu med hele lappen nede i skålen og smovser HÅNDFULDE nye danske ærter ind i kværnen... MUUUMS!

Om lidt skal jeg spise jordbær

Ha ha ha ha....du er da ikke et svin!!! Jeg har lige ædt toblerone, se det er da et svin !!!!

God aften :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Enayia

Caroline86 skriver:

Jeg har lige bælget en HEL pose ærter og sidder nu med hele lappen nede i skålen og smovser HÅNDFULDE nye danske ærter ind i kværnen... MUUUMS!

Århh MUMS, hvis det er at være et svin, så vil jeg dælme også være det

Anmeld

7. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Årh, det er bare kræs søde

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rollo skriver:

Kunne være man skulle prøve... Hehehe....

Ej - skriv lige i morgen og fortæl hvordan det gik

absolut ingen problemer i at spise jordbær

Anmeld

8. juli 2010

FruEllingsen

Caroline86 skriver:

mm hvor lækkert. der er nu ikke noget som friske ærter

Anmeld

8. juli 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

absolut ingen problemer i at spise jordbær

wiiiiii Så må jeg altså også prøve...

Haps haps!

Anmeld

8. juli 2010

Maria-s

Loppe skriver:

Jamen jeg ved det ikke, jeg kunne ikke få mig til at spørge, og det var altså ikke bare én der købte så mange, det var dem alle sammen. Jeg følte mig helt dum med min lille slat til 14,-

Se nu kommer jeg jo fra en familie hvor jordbærplukning den gang jeg var lille var den HELT store event! Her fyldte vi den ene spand efter den anden med lækre jordbær. Her efter jeg er blevet voksen har der været enkelte gange jeg har fået lokket min mormor med, men hun "gider" ikke mere; de er blevet SÅ dyre, hele 10 kr. pundet!..

Nå sorry, en afstikker. Jamen de køber så mange jordbær, ikke bare til marmelade, men også til grød og så fryses der hele bær ned også, så de gennem vinteren kan lave grød og marmelade. (For det der med at gå ned i en butik og købe frosne bær.. nejnejnej)..

Det er i hvert fald mit bud, gjort ud fra erfaringer fra dengang jeg var barn  

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Maria-s skriver:

Se nu kommer jeg jo fra en familie hvor jordbærplukning den gang jeg var lille var den HELT store event! Her fyldte vi den ene spand efter den anden med lækre jordbær. Her efter jeg er blevet voksen har der været enkelte gange jeg har fået lokket min mormor med, men hun "gider" ikke mere; de er blevet SÅ dyre, hele 10 kr. pundet!..

Nå sorry, en afstikker. Jamen de køber så mange jordbær, ikke bare til marmelade, men også til grød og så fryses der hele bær ned også, så de gennem vinteren kan lave grød og marmelade. (For det der med at gå ned i en butik og købe frosne bær.. nejnejnej)..

Det er i hvert fald mit bud, gjort ud fra erfaringer fra dengang jeg var barn  

Ahh så fik vi den opklaret...

Jeg er glad for at vide at det ikke bare var en masse fuskere, som stod og solgte dem i vejkanten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.