jeg er et svin - på den gode måde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

UHM, anneksgården i Svostrup!!! Lige ved siden af kroen.... SÅÅÅ lækre grøntsager hver sommer

Altså hvor ligger det henne når man er en spade i jylland. ha ha. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Loppe skriver:

DET lyder altså ikke dårligt....  UHMMM

Jeg havde begge børn med på plukselv jordbær mark i dag. Det har de aldrig prøvet før, så de synes det var FEDT!  

Min datter på 9 år var så frejdig at spørge om jeg nu var sikker på at det var danske jordbær - for det er jo de bedste...  Jo jo det skulle vist være sikkert nok, jeg så i hvert fald ikke noget grænseskilt...

Vi købte for 14,- jordbær og jeg synes vi fik MANGE (de kostede 22,- pr. kg.)

Men én ting undrede mig, der var fyldt med pensionister, og de købte kæmpe spande med jordbær, manden foran mig kom af med 250,-!!!!  Hvad bruger de dem til?????????

ja, der er også pluk selv ude i Svostrup, men det orkede jeg ikke lige

Skal dog HELT sikkert have Laura med derud når hun er stor nok

Lyder da helt vanvittigt med så mange jordbær Sælger de dem måske videre hos dem selv? for SÅ meget syltetøj er der sgu ingen der laver

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

B&J skriver:

JEG VIL OGSÅ JEG VIL OGSÅ meget gerne smage

jordbærene er bare SÅ lækre lige nu.. søde, men alligevel med en lille smule syrligt og friskt savle savle savle!

Og så krydser jeg bare fingre for at min sp har ret i at Lauras mave kan tåle det!

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Diana... skriver:

Altså hvor ligger det henne når man er en spade i jylland. ha ha. 

hvis du kører fra Silkeborg mod Gjern, gennem Grauballe så kommer du lige igennem Svostrup De har også pluk selv marker som man kommer forbi!

Anmeld

7. juli 2010

B&J

Caroline86 skriver:

jordbærene er bare SÅ lækre lige nu.. søde, men alligevel med en lille smule syrligt og friskt savle savle savle!

Og så krydser jeg bare fingre for at min sp har ret i at Lauras mave kan tåle det!

syyyy kan du være sød vil også smage

og håber din sp har ret

Anmeld

7. juli 2010

Ina33

Caroline86 skriver:

ja, der er også pluk selv ude i Svostrup, men det orkede jeg ikke lige

Skal dog HELT sikkert have Laura med derud når hun er stor nok

Lyder da helt vanvittigt med så mange jordbær Sælger de dem måske videre hos dem selv? for SÅ meget syltetøj er der sgu ingen der laver

Jamen jeg ved det ikke, jeg kunne ikke få mig til at spørge, og det var altså ikke bare én der købte så mange, det var dem alle sammen. Jeg følte mig helt dum med min lille slat til 14,-

Anmeld

7. juli 2010

Mor til L&S

Kan du godt spise jordbær?? Siger Laura ikke noget til det dagen efter??

Puhaaa - Jeg tør nemlig ikke.. Fik en smoothie med få jordær og HELVEDE var løs dagen efter

Øøøøøv ÆÆÆLSKER JORDBÆR!!

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Loppe skriver:

Jamen jeg ved det ikke, jeg kunne ikke få mig til at spørge, og det var altså ikke bare én der købte så mange, det var dem alle sammen. Jeg følte mig helt dum med min lille slat til 14,-

hæhæ.. enten lever de af jordbær eller også putter de dem i bakker, sælger dem og påstår de selv har dyrket dem

Jeg nægter at tro på alle dem der sælger jordbær i vejkanten og på gårdene selv har dyrket dem Men det er da egentlig også ret smart, når de er så billige

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Rollo skriver:

Kan du godt spise jordbær?? Siger Laura ikke noget til det dagen efter??

Puhaaa - Jeg tør nemlig ikke.. Fik en smoothie med få jordær og HELVEDE var løs dagen efter

Øøøøøv ÆÆÆLSKER JORDBÆR!!

min sp siger de er så søde nu at man roligt kan gøre det (og også fordi Laura er blevet ældre).... De udenlandske bær, og dem fra frost er åbenbart MEGET værre for bebserne maver end de Danske man kan købe nu!?

Jeg forsøger, og ellers må vi passe og pleje mavsen i morgen og så gør vi ikke det igen

Anmeld

7. juli 2010

Ina33

Caroline86 skriver:

hæhæ.. enten lever de af jordbær eller også putter de dem i bakker, sælger dem og påstår de selv har dyrket dem

Jeg nægter at tro på alle dem der sælger jordbær i vejkanten og på gårdene selv har dyrket dem Men det er da egentlig også ret smart, når de er så billige

Ja de har da fundet den gode fidus - pensionisterne. Jeg tager afsted og hamstrer i morgen - eller også lader jeg bare være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.