Er i et dilemma!! hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mia Maia skriver:

Det har vi også snakket om, men det er bare rigtig meget forklaring, oveni alt det de selv står i. Synes det er meget at smide i hovedet på dem, og samtidig har jeg slet ikke lyst til de skal vide det, for ved Jans søster vil spørge meget og det kan jeg slet ikke lige overskue.

Ja, normalt ville det bare være irriterende, men noget man godt kunne gøre. Det er bare svært lige nu.

Jeg er bange for jeg er nødt til at lukke ned for de følelser jeg først lige er begyndt at lukke op for.

Æv den er svær!!! MEn du bliver nødt til at passe på dig selv og IKKE lukke ned for følelserne...

Jeg håber I finder ud af det. Så må I gøre, det der skal til, selvom det er træls.

Kender I ikke nogen andre, hvor han kan sove???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

MM1987

Nogen gange har man lov til at være heldig.

Hun har lige ringet, og han har fået lov til at sove derude alle dage...

Puhhh.... Hold da op det lettede...

Tak for alle jeres dejlige råd... og støtte

Anmeld

7. juli 2010

isimaven

Mia Maia skriver:

ej hvor godt
ja nogle gange har man lov at være heldig!!!

knus til dig

Anmeld

7. juli 2010

MM1987

isimaven skriver:

ej hvor godt
ja nogle gange har man lov at være heldig!!!

knus til dig

Tak

Humøret steg lige må vi indrømme...

Anmeld

7. juli 2010

LotteN

Zafir skriver:

Jeg forstår godt at du ikke kan overskue det... MEN - jeg tror at jeg ville fortælle hvorfor. Ellers vil det føles lidt underligt. Under normale omstændigheder, kan man jo sagtens overkomme sådan noget i nogen dage...

Men det er helt fair at du har brug for ro og reagerer ligenu!!!!...

kan kun sige det samme - synes detville være en god ide at fortælle årsagen, så ville de bedre kunne forstå det.

Anmeld

7. juli 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

Jeg elsker den løsning...

Vi må lige snakke om det i aften, og se om vi kan komme på en god måde at sige det på.

Det letter helt vildt bare at overveje det...

Glad for at jeg kan hjælpe Kender det godt med at bare det at tage beslutningen om noget eller overveje det kan give en lidt mere energi. Håber I finder en god løsning!

Anmeld

7. juli 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

Super gode nyheder! Er glad på dine vegne

Anmeld

7. juli 2010

oo

åh øv! jeg ville ikke selv ha været i stand til at have selv de mest usynlige gæster da jeg begyndte at reagere på GUL'en sidste år, så jeg kan virkelig godt forstå dig. og også forstå at det er svært at skulle smide det hele på bordet, især når de også står i en svær situation

hvis du er helt ude at skide, så skriv imorgen formiddag, så kan du låne nøglen herned til, vi er ikke hjemme før søndag aften

Anmeld

7. juli 2010

oo

nåh for djævelen da, så læste jeg lige opdateringen - SUPER!  du skal passe på dig selv! og have ro til at reagere jo

Anmeld

7. juli 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

åh øv! jeg ville ikke selv ha været i stand til at have selv de mest usynlige gæster da jeg begyndte at reagere på GUL'en sidste år, så jeg kan virkelig godt forstå dig. og også forstå at det er svært at skulle smide det hele på bordet, især når de også står i en svær situation

hvis du er helt ude at skide, så skriv imorgen formiddag, så kan du låne nøglen herned til, vi er ikke hjemme før søndag aften

Det skal du ikke sige to gange

Mit humør steg lige 10 gr da jeg hørte det ikke var nødvendigt at lege patienthospital. Det er hårdt nok at være derude på besøg, og lade som om man ikke er vant gæst.

Der er nemlig dømt Mia Maia og Jan tid, men plads til at tude og ligge i sofaen hele dagen, uden at tænke på vasketøj. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.