Er i et dilemma!! hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

MM1987

Hej...

Ja, så kunne jeg ikke undvære jeres kloge ord længere, er simpelthen nødt til at bede om forståelse/råd.

Min kæreste niece (5 år) er indlagt på sygehuset her i Odense, fordi hun skal opereres i foden efter en ulykke. De kommer selv fra Ribe og der er derfor lang vej (1,5 time) frem og tilbage. Hendes mor (jan's søster) er indlagt sammen med hende, men hendes mand (ikke niecens far) har selvfølgelig ikke en seng. 

De har så spurgt om han må overnatte her. Og det er må han selvfølgelig gerne, da vi troede det drejede som om en nat, fra i dag til i morgen hvor hun skal opereres allerede kl 8. 

Nu er det så blevet til han skal overnatte helt til søndag. Undtagen fredag - lørdag for der har jeg gæster, selvom de først synes han bare kunne smutte ind, men der sagde vi nej.

Han kommer først sent og går tidligt, så det burde ikke være noget problem, men jeg synes det er SÅ akavet for kender ham næsten ikke og kan ikke engang fører en samtale med ham ved familie komsammen m.m.

Jeg er først nu begyndt at reagere på aborten og kommet over skuffelse at det ikke blevet til øko-baby efterfølgende, og er derfor lidt skrøbelig, og har generelt ikke meget overskud og er lidt ked - og kan mærke det stresser mig rigtig meget at have ham sovende. 

De ved ikke noget om at vi prøver eller om aborten.

Jeg er sikkert urimelig - men ka ikke overskue det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

vingummibamse

har ingen gode råd... men ville da lige give dig en krammer...

Anmeld

7. juli 2010

MM1987

vingummibamse skriver:

har ingen gode råd... men ville da lige give dig en krammer...

Orh...tak

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg forstår godt at du ikke kan overskue det... MEN - jeg tror at jeg ville fortælle hvorfor. Ellers vil det føles lidt underligt. Under normale omstændigheder, kan man jo sagtens overkomme sådan noget i nogen dage...

Men det er helt fair at du har brug for ro og reagerer ligenu!!!!...

Anmeld

7. juli 2010

AnneBJ

Også et kram fra mig!

Uden på nogen måde at vide hvad du gennemgår, synes jeg én overnatning lyder rimelig, og som noget man kan "mande" sig op til... men helt til søndag - det er jo 3 overnatninger; 4 hvis ikke du skulle have gæster selv... Den er svær, for selvfølgelig vil man gerne hjælpe, men omvendt, kan I jo ikke gøre for hun er i Odense... Tja, kort sagt - ingen råd fra mig

Anmeld

7. juli 2010

businesstigger

Kan godt forstå at det er svært at overskue! Jeg synes godt I kan tillade jer at sige at det er for meget. Det kan godt være at de bliver lidt sure men hvis de er værd at samle på skal de nok blive gode igen. Forslå dem evt. et billigt sted han kan overnatte tæt på hvis det er. Men vær ærlige uden at fortælle dem om alt det her med abort osv. Det tror jeg i hvert fald vil være den bedste løsning i længden for alle parter.

Anmeld

7. juli 2010

Maria.

Du skal sige fra søde! Du har næsten selv skrevet svaret på dine "spørgsmål"!

Maria

Anmeld

7. juli 2010

MM1987

Zafir skriver:

Jeg forstår godt at du ikke kan overskue det... MEN - jeg tror at jeg ville fortælle hvorfor. Ellers vil det føles lidt underligt. Under normale omstændigheder, kan man jo sagtens overkomme sådan noget i nogen dage...

Men det er helt fair at du har brug for ro og reagerer ligenu!!!!...

Det har vi også snakket om, men det er bare rigtig meget forklaring, oveni alt det de selv står i. Synes det er meget at smide i hovedet på dem, og samtidig har jeg slet ikke lyst til de skal vide det, for ved Jans søster vil spørge meget og det kan jeg slet ikke lige overskue.

Ja, normalt ville det bare være irriterende, men noget man godt kunne gøre. Det er bare svært lige nu.

Jeg er bange for jeg er nødt til at lukke ned for de følelser jeg først lige er begyndt at lukke op for.

Anmeld

7. juli 2010

cdinesen

Jeg synes bare I skal lytte til jer selv, og sige fra hvis i føler det er for meget. I er ikke forpligtede til noget, og lad være med at glemme jer selv i forsøg på at hjælpe andre. Det er bare min mening

Håber i finder en løsning der passer til jer!

Anmeld

7. juli 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Kan godt forstå at det er svært at overskue! Jeg synes godt I kan tillade jer at sige at det er for meget. Det kan godt være at de bliver lidt sure men hvis de er værd at samle på skal de nok blive gode igen. Forslå dem evt. et billigt sted han kan overnatte tæt på hvis det er. Men vær ærlige uden at fortælle dem om alt det her med abort osv. Det tror jeg i hvert fald vil være den bedste løsning i længden for alle parter.

Jeg elsker den løsning...

Vi må lige snakke om det i aften, og se om vi kan komme på en god måde at sige det på.

Det letter helt vildt bare at overveje det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.