Hej...
Ja, så kunne jeg ikke undvære jeres kloge ord længere, er simpelthen nødt til at bede om forståelse/råd.
Min kæreste niece (5 år) er indlagt på sygehuset her i Odense, fordi hun skal opereres i foden efter en ulykke. De kommer selv fra Ribe og der er derfor lang vej (1,5 time) frem og tilbage. Hendes mor (jan's søster) er indlagt sammen med hende, men hendes mand (ikke niecens far) har selvfølgelig ikke en seng.
De har så spurgt om han må overnatte her. Og det er må han selvfølgelig gerne, da vi troede det drejede som om en nat, fra i dag til i morgen hvor hun skal opereres allerede kl 8.
Nu er det så blevet til han skal overnatte helt til søndag. Undtagen fredag - lørdag for der har jeg gæster, selvom de først synes han bare kunne smutte ind, men der sagde vi nej.
Han kommer først sent og går tidligt, så det burde ikke være noget problem, men jeg synes det er SÅ akavet for kender ham næsten ikke og kan ikke engang fører en samtale med ham ved familie komsammen m.m.
Jeg er først nu begyndt at reagere på aborten og kommet over skuffelse at det ikke blevet til øko-baby efterfølgende, og er derfor lidt skrøbelig, og har generelt ikke meget overskud og er lidt ked - og kan mærke det stresser mig rigtig meget at have ham sovende.
De ved ikke noget om at vi prøver eller om aborten.
Jeg er sikkert urimelig - men ka ikke overskue det.
Anmeld