Føles bare SÅ underligt... :-/ :-) :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
roenlund skriver:

Jeg håber du for en rigtig god barsel... jeg kender godt følelsen har siddet herhjemme og tudet fordi smerter gør at jeg har måttet sygemeldes og bare ikke "blev færdig" med at gå på arbejde

Hvis man arbejder for Csu hvad laver man så i Hellested??? er nysgerrig for det er ca der jeg kommer fra...

Mvh Mia

Altså jeg har en bruger dernede Jeg dækker jo roskilde, greve, solrød, køge, stevns og lejre kommune..

så jeg kører meget...

Forstår godt at det er træls at gå fra, hvis man ikke er færdig. for 2 mrd siden var jeg absolut heller ikke færdig, men min krop har gerne villet gå fra i en månedstid... mmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

MM1987

Tillykke med barsel....

Uden at vide hvordan det føles, kan jeg sagtens forestille mig det må være svært - det er lang tid man skal være væk, og når man er glad for sit arbejde, vil det da være vemodigt...

Men hvor er det vildt du er så langt henne - synes bare det går stærkt...

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Mia Maia skriver:

Tillykke med barsel....

Uden at vide hvordan det føles, kan jeg sagtens forestille mig det må være svært - det er lang tid man skal være væk, og når man er glad for sit arbejde, vil det da være vemodigt...

Men hvor er det vildt du er så langt henne - synes bare det går stærkt...

Ja, det er super vildt Det er super vildt at lillepigen er 40 cm og faktisk kan leve fint hvis hun kom ud nu... MEN hun skal da bare blive derinde og blive bagt færdig. Men snart har vi simpelthen lillesøster hos os

Ret vildt...!!

Anmeld

7. juli 2010

<3

Zafir skriver:

Jeg skal stadig afsted i morgen, men der har vi kun en sommerudflugt med min afdeling. Så har vi 1 opgave på fredag og så skal vi spise kage og sige farvel. Så det er reelt overgivet idag...

Og tak

Sommerudflugt lyder da monster hygsomt og lige vejret til det. Hold da op hvor må de være glade for dig siden de både holder picnic og kage til dig!

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Kirle skriver:

Sommerudflugt lyder da monster hygsomt og lige vejret til det. Hold da op hvor må de være glade for dig siden de både holder picnic og kage til dig!

Altså de er da super glade for mig (Uden at pudse min glorie eller noget hehe) MEN vores sommerudflugt falder bare tilfældigt dagen før jeg går fra og jeg har selv lovet barselskage... MEN!!! Jeg forventer da at alle der ikke er gået på ferie tropper op

Anmeld

7. juli 2010

MM1987

Zafir skriver:

Ja, det er super vildt Det er super vildt at lillepigen er 40 cm og faktisk kan leve fint hvis hun kom ud nu... MEN hun skal da bare blive derinde og blive bagt færdig. Men snart har vi simpelthen lillesøster hos os

Ret vildt...!!

Ja det er vildt at tænke på, men hun må hellere blive derinde lidt endnu som du siger...

Orh...Idun må også glæde sig helt vildt...

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Mia Maia skriver:

Ja det er vildt at tænke på, men hun må hellere blive derinde lidt endnu som du siger...

Orh...Idun må også glæde sig helt vildt...

Det gør hun også. I morgen tidlig kommer  jm, så skal vi jo lytte mave og sidst fik hun lov til at trykke på knappen og sætte den der på til blodtrykket og det Så hyggelig.

Anmeld

7. juli 2010

eirene

Håber også jeg kan blive sammen med dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.