Sidste søster afsat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

oo

Ranarupta skriver:

Helt igennem fantastiske billeder!

Du og din søster har vist "the pretty gene"...

taaaark! hun siger altid at jeg jo er den pæne søster, så når I allesammen siger hun er laber, så føler jeg mig ekstra hot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

oo

idamaria83 skriver:

STORT TILLYKKE med din søster! Og hold fast, hvor er det bare nogle helt igennem fantastiske billeder...de er et smukt par!

jaaaa, de er så søde!

det er lidt sjovt, for jeg husker ham Kenneth som en møgirriterende, klam knægt fra folkeskolen og nu er han bare sådan et fantastisk dejligt menneske, som alle i hele familien straks er kommet til at elske (især søren)

Anmeld

7. juli 2010

JustAnotherName

STORT TILLYKKE MED HENDE.

Sikke dejligt for hende - både at være en gift lykkelig kvinde, men også at have sådan en søster som dig, som glæder sig SÅ meget på hendes vegne 

Og å¨foto 2 (hvor man også kan se hendes tatoo) der ses det da TYDELIGT at I to er søstre! I har jo helt samme ansigtstræk lige dér!

Det er nogle vanvittig fantastisk gode billeder. Og sikke et SMUKT par de er!

Anmeld

7. juli 2010

oo

JustAnotherName skriver:

STORT TILLYKKE MED HENDE.

Sikke dejligt for hende - både at være en gift lykkelig kvinde, men også at have sådan en søster som dig, som glæder sig SÅ meget på hendes vegne 

Og å¨foto 2 (hvor man også kan se hendes tatoo) der ses det da TYDELIGT at I to er søstre! I har jo helt samme ansigtstræk lige dér!

Det er nogle vanvittig fantastisk gode billeder. Og sikke et SMUKT par de er!

- og hun har kopieret storesøsters pandehår faktisk er hun helt helt lyshåret fra naturens side, hvor jeg er helt mørkhåret.

ja, jeg glæder mig enormt meget på hendes vegne vi har jo haft en svær opvækst, som har forfulgt os begge ind i voksenlivet. hun har simpelthen været sammen med så mange røvfyre, at det halve ku være nok, og så lige pludselig møder hun Kenneth og han er bare så evigt god  der er succeshistorier hele vejen rundt blandt søstrene herhjemme - så kan man ikke andet end at være stolt og lykkelig

Anmeld

7. juli 2010

JustAnotherName

- og hun har kopieret storesøsters pandehår faktisk er hun helt helt lyshåret fra naturens side, hvor jeg er helt mørkhåret.

ja, jeg glæder mig enormt meget på hendes vegne vi har jo haft en svær opvækst, som har forfulgt os begge ind i voksenlivet. hun har simpelthen været sammen med så mange røvfyre, at det halve ku være nok, og så lige pludselig møder hun Kenneth og han er bare så evigt god  der er succeshistorier hele vejen rundt blandt søstrene herhjemme - så kan man ikke andet end at være stolt og lykkelig

Det er bare dejligt at høre, at det trods de barske omstændigheder i fortiden, alligevel er gået Jer alle godt. Og at I alle er kommet videre i Jeres liv, og lever et liv nu, hvor I har det godt!

Om ikke andet, så har I jo også en KÆMPE styrke i, at I har hinanden! 

Anmeld

8. juli 2010

Jules

Sikke fantastiske billeder.... Stort tillykke med hende

Åhhhh al den romantik.... Bare vi dog vandt stort i lotto så det kunne blive min tur

Anmeld

8. juli 2010

mama09

Tjuhl skriver:

idag klokken 11 blev min ældste lillesøster gift  iiih jeg er bare så lykkelig på hendes vegne, hun har fundet en fantastisk mand (som vi faktisk har gået i folkeskole med) og jeg har fået min søster igen efter nogle meget meget barske år. De blev gift på Københavns Rådhus imorges omgivet af nogle få nære venner og på fredag skal vi så til bryllupsreception på Nørrebro og jeg kan overhovedet ikke vente med at give hende et KÆMPE kram!! Søren og jeg har vidst de skulle giftes siden hendes fødselsdag 26. december, hvor vi drak og møgstive på Apoteket på Blågårdsplads og jeg fik sagt noget a la "Vil du ikke nok gifte dig med min søster?" til Kenneth, der blev helt våd i øjnene og indrømmede, at JO, det ville han jo godt  men de valgte, ligesom vi selv gjorde, at holde det meget privat og først ringe rundt og give familien besked efter vielsen - så jeg havde en stortudende mor i røret klokken halv tolv

nåh, jeg ville bare lige dele med hele verden, hvor fantastisk glad jeg er og hvor meget jeg glæder mig til at se de nygifte på fredag!! (og så skulle bruden hilse fra den nye svoger og sige at jeg skulle hilse Søren og sige, at Kenneth elsker ham...jeg tror lidt det er ham han er allergladest for at være kommet i familie med nu )

her er lige lidt billeder, af min smukke søster og hendes nye mand:

Tillykke og fed måde at gør det på.. Og wauvv hvor er hun smuk, seje billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.