Sidste søster afsat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

oo

idag klokken 11 blev min ældste lillesøster gift  iiih jeg er bare så lykkelig på hendes vegne, hun har fundet en fantastisk mand (som vi faktisk har gået i folkeskole med) og jeg har fået min søster igen efter nogle meget meget barske år. De blev gift på Københavns Rådhus imorges omgivet af nogle få nære venner og på fredag skal vi så til bryllupsreception på Nørrebro og jeg kan overhovedet ikke vente med at give hende et KÆMPE kram!! Søren og jeg har vidst de skulle giftes siden hendes fødselsdag 26. december, hvor vi drak og møgstive på Apoteket på Blågårdsplads og jeg fik sagt noget a la "Vil du ikke nok gifte dig med min søster?" til Kenneth, der blev helt våd i øjnene og indrømmede, at JO, det ville han jo godt  men de valgte, ligesom vi selv gjorde, at holde det meget privat og først ringe rundt og give familien besked efter vielsen - så jeg havde en stortudende mor i røret klokken halv tolv

nåh, jeg ville bare lige dele med hele verden, hvor fantastisk glad jeg er og hvor meget jeg glæder mig til at se de nygifte på fredag!! (og så skulle bruden hilse fra den nye svoger og sige at jeg skulle hilse Søren og sige, at Kenneth elsker ham...jeg tror lidt det er ham han er allergladest for at være kommet i familie med nu )

her er lige lidt billeder, af min smukke søster og hendes nye mand:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Barbamama

WAUW hvor er det bare gode billeder!SMUKT!!!!

Anmeld

7. juli 2010

oo

michella80 skriver:

WAUW hvor er det bare gode billeder!SMUKT!!!!

ja, jeg synes også de er fantastiske! og det var sååååå dejligt de lige kom på facebook, når man har haft sådan en dag, hvor man bare savnede hende umådeligt meget

Anmeld

7. juli 2010

sarahb

Fuck hvor er hun lækker. Det er jo helt vildt, og de billeder OMG, de er jo så fantastisk gode

Stort tillykke med lillesøster

Anmeld

7. juli 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

ja, jeg synes også de er fantastiske! og det var sååååå dejligt de lige kom på facebook, når man har haft sådan en dag, hvor man bare savnede hende umådeligt meget

Jaaaa

Anmeld

7. juli 2010

Karo

Hold da op hvor er din søster bare køn

Der er lidt Dita Von Teese over hende, og der er bestemt ikke dårligt

Stort tillykke til din søster og din nye svover, der ser ud til at have haft en helt fantastisk dag

Anmeld

7. juli 2010

Ranarupta

Karo skriver:

Stort tillykke til din søster og din nye svover, der ser ud til at have haft en helt fantastisk dag

Det var lige præcis den samme, jeg tænkte på!

Anmeld

7. juli 2010

Ranarupta

Helt igennem fantastiske billeder!

Du og din søster har vist "the pretty gene"...

Anmeld

7. juli 2010

Ida.

STORT TILLYKKE med din søster! Og hold fast, hvor er det bare nogle helt igennem fantastiske billeder...de er et smukt par!

Anmeld

7. juli 2010

oo

Karo skriver:

jep, mega meget dita von teese på de her billeder, det tænkte jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.