At køre med en kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Snefnug1984

Hvordan transporterer I jeres kager? Her tænker jeg især på dem der er i flere lag? Hvordan sikre man sig, at de øvreste lag ikke falder af i bilen i fx. et sving eller at den vælter? hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Snefnug1984

Slet ingen gode råd?

Anmeld

11. juli 2010

Dot D

JordbærBlomst skriver:

Slet ingen gode råd?

Hejsa Jordbærblomst.....

Jeg transportere en to etagerskage, det foregår meget stille og roligt. Kagen i en kasse også på forsædet med noget under, så det stod lige. Husk at "lime" de to lag sammen, det glemte jeg, UPS, og da jeg tog et sving, gled den øverste næsten af. Jeg trykkede hurtigt på katastrofeblinket og så ind til siden og rede den, hi hi hi, behøver jeg at sige, at jeg altid husker at lime nu?

Anmeld

11. juli 2010

Kløver

Dot D skriver:

Hejsa Jordbærblomst.....

Jeg transportere en to etagerskage, det foregår meget stille og roligt. Kagen i en kasse også på forsædet med noget under, så det stod lige. Husk at "lime" de to lag sammen, det glemte jeg, UPS, og da jeg tog et sving, gled den øverste næsten af. Jeg trykkede hurtigt på katastrofeblinket og så ind til siden og rede den, hi hi hi, behøver jeg at sige, at jeg altid husker at lime nu?

lime den ??? Kan man købe noget bestemt for at holde lagene sammen ?

Anmeld

11. juli 2010

Snefnug1984

Dot D skriver:

Hejsa Jordbærblomst.....

Hej Dot.

Ja hvad mener du med at lime dem sammen? Vil placerer lagene på pap inden de sættes ovenpå hinanden. Hvor skal der så lim på og hvad? Tylose?

Anmeld

11. juli 2010

Anasmor

Den sikreste måde at sætte kagerne sammen er, at stikke sugerør i den nederste kage,  klippe af 1 mm under fondanten, og så sprøjte en ring med RI rundt om hvert sugerør, og så sætte den øverste på.. så falder den ingen steder... med garanti... næsten... alt efter kørslen...

og fragt så i en helt ny flyttekasse der kan lukkes til så temperaturen holdes nede... gerne med en stor dyne over kassen... og sæt så kagen på skumservietter nede i kassen, så skrider den ikke i svingende...

Anmeld

11. juli 2010

Snefnug1984

Den sikreste måde at sætte kagerne sammen er, at stikke sugerør i den nederste kage,  klippe af 1 mm under fondanten, og så sprøjte en ring med RI rundt om hvert sugerør, og så sætte den øverste på.. så falder den ingen steder... med garanti... næsten... alt efter kørslen...

og fragt så i en helt ny flyttekasse der kan lukkes til så temperaturen holdes nede... gerne med en stor dyne over kassen... og sæt så kagen på skumservietter nede i kassen, så skrider den ikke i svingende...

Altså RI ovenpå fondanten når den er overtrukket?

Anmeld

11. juli 2010

Anasmor

Jep... på den kage der skal bære...

Anmeld

11. juli 2010

Snefnug1984

Anasmor skriver:

Jep... på den kage der skal bære...

Super.. tak for rådet

Anmeld

11. juli 2010

Anasmor

Så lidt , så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.