Giv mig en ide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

AnneP

Valle81 skriver:

Jeg glæder mig også - det var meningen vi skulle have det i aften - men vi er helt lav på energi blusset - så vi synker lie lidt lavere og tager en gang MC. D med det hele:0)

Hvad med en gang

-bøf med løg (måske i fad) med nye kartofler .

eller

- Koteletter i fad (enten den med tomat, majs og champingon, eller med karry, annanas, og porre) tilbehør ris eller kartoffelmos

her hjemme står den iaften på frikadeller med krydderurter, tomatsalat og nye kartofler !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Enayia

Valle81 skriver:

Fiskeolie............

Hmm det har jeg aldrig taget:0)

Hehe de hører med i den der Gravitamin pakke, så jeg tør kun at spise dem. Men i guder de er væmmelige! Man får de klammeste opstød af dem og smagen er simpelhen.. Vederstyggelig

Anmeld

7. juli 2010

Valle81

Enayia skriver:

Hehe de hører med i den der Gravitamin pakke, så jeg tør kun at spise dem. Men i guder de er væmmelige! Man får de klammeste opstød af dem og smagen er simpelhen.. Vederstyggelig

Griner:0)

Åhh nok derfor jeg ikke er stødt på dem, jeg købte den billige udgave af graviditetsvitaminer i Bilka til 60 kroner mener jeg for piller til 3 mdr:0)

Tjekkede indholdet med gravitamin og det er helt det samme, så go go Bilka for billigt alternativ:0)

Anmeld

7. juli 2010

Enayia

Valle81 skriver:

Griner:0)

Åhh nok derfor jeg ikke er stødt på dem, jeg købte den billige udgave af graviditetsvitaminer i Bilka til 60 kroner mener jeg for piller til 3 mdr:0)

Tjekkede indholdet med gravitamin og det er helt det samme, så go go Bilka for billigt alternativ:0)

Jamen jeg har skam købt dem i bilka hehe på tilbud lol

Anmeld

7. juli 2010

Munder

Takker for alle de fine ideer, de bliver klart noteret, men kom endelig med flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.