Giv mig en ide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Munder

Jeg sidder og er 100% ideforladt til aftensmad i morgen.

Vi skal have hakkebøffer i dag og hvidløgsrejer m tzatiki fredag. Men hvad hulan skal vi lave i morgen.

Kriterierne er:

- Det skal ikke koste en bondegård.
- Det må IKKE være med kylling/kalkun for det kan manden ikke tåle.

Hjælp mig piger, hvad skal jeg finde på. Smid jeres gode sommeropskrifter ind (også til grill hvis det er)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Enayia

Hvis jeg ikke aner hvad jeg skal lave, og det skal være laver jeg nogle "wraps" De der fladbrød, de koster ca 10kr pr pakke med 6 store i.

Så kan man jo komme det i man har lyst til, salat, oksekød, kylling, tun eller hvad man nu har Samme med pitabrød.

Det er rigtig lækkert hvis man marinerer kødet i lidt BBQ

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvad med at grille en mørbrad pakket ind i bacon? og så lav nogle nye danske kartofler til og nogle grillede grøntsager?

nammenam

Anmeld

7. juli 2010

Valle81

i morgen skal vi have nye kartofler med persillesovs og friske hjemmepanerede rødspætter:0)

Anmeld

7. juli 2010

Enayia

Valle81 skriver:

i morgen skal vi have nye kartofler med persillesovs og friske hjemmepanerede rødspætter:0)

uhhh det kunne jeg godt spise :p

Anmeld

7. juli 2010

Valle81

Enayia skriver:

uhhh det kunne jeg godt spise :p

Jeg glæder mig også - det var meningen vi skulle have det i aften - men vi er helt lav på energi blusset - så vi synker lie lidt lavere og tager en gang MC. D med det hele:0)

Anmeld

7. juli 2010

>>Carina<<

VEJRET ER DA LIGE TIL KOLDSKÅL :-)

ELLERS ER PITABRØD MED SELVVALGT FYLD NEMT OG BILLIGT OG IKKE HELT SKIDT :-)

ELLERS ER DET LÆKKERT AT GRILLE EN LILLE FLÆSKESTEG :-)

Anmeld

7. juli 2010

Happiness

Vi skal have hjemmelavede burgere. Dejlig nemt og billigt

Anmeld

7. juli 2010

Enayia

Valle81 skriver:

Jeg glæder mig også - det var meningen vi skulle have det i aften - men vi er helt lav på energi blusset - så vi synker lie lidt lavere og tager en gang MC. D med det hele:0)

Hehe sådan kan det jo gå. Jeg kunne spise næsten hvad som helst når jeg er gravid. Det er bare en skam man skal pines med det væmmelige fiskeolie

Anmeld

7. juli 2010

Valle81

Enayia skriver:

Hehe sådan kan det jo gå. Jeg kunne spise næsten hvad som helst når jeg er gravid. Det er bare en skam man skal pines med det væmmelige fiskeolie

Fiskeolie............

Hmm det har jeg aldrig taget:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.