"det bliver lettere når de selv hjælper til"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Heise skriver:

åhr hvor er hun søøøød

ja, så "BARE VENT" (den mest irriterende frase, man kan blive udsat for som forældre...) til hun begynder at ville vende sig om hele tiden......that can be messy!!!!

knus heise

haha.. I can imagine

Eller den dag hun springer ned fra puslebordet og drøner rundt i hele huset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Laulund87

Haha det problem kender jeg alt for godt

Begge fødder i munden, ruller rundt og "låser" nærmest benene når jeg skal give Maria ble på

MEGET nemmere da hun var helt lille Plus at bleerne ligger lige ved siden af hende så hun er begyndt at vælte stakken og smide dem rundt, så de skal vist have en ny plads.

Så vi har en fest under hvert bleskift

Anmeld

7. juli 2010

Svane83

Caroline86 skriver:

hahahaha

ihh, så er det der du skal tænde for webcam så vi andre kan følge med

Nej det er vist en tand for pinligt

Anmeld

7. juli 2010

NinaNymannMadsen

Caroline86 skriver:

ja, det er nemlig smadder synd! Jeg plejer at lade Laura ligge og hygge sig! Så synger vi sange osv mens hun ligger der med tæerne i munden Heldigvis har jeg for det meste tid til det, men nogengange må jeg tvinge hendes ben ned så jeg kan få givet hende bleen og tøjet på

den kender jeg også godt. asta får også lov til at ligge og lege og sådan noget. og hvor vi da kan hygge. men nu skal man også passe på dem jo, asta er begyndt at prøve at rejse og sætte sig op og sådan noget

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Astasmor skriver:

den kender jeg også godt. asta får også lov til at ligge og lege og sådan noget. og hvor vi da kan hygge. men nu skal man også passe på dem jo, asta er begyndt at prøve at rejse og sætte sig op og sådan noget

ja, det kunne være smart hvis de bare kunne ligge selv men nej, det er jo meget hyggeligt

Anmeld

7. juli 2010

NinaNymannMadsen

Caroline86 skriver:

ja, det kunne være smart hvis de bare kunne ligge selv men nej, det er jo meget hyggeligt

ja nemlig... hiih...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.