"det bliver lettere når de selv hjælper til"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHA... Fik I også det at vide da I kæmpede med besværlige bleskift på Jeres nyfødte?

Det gjorde jeg meeen... må altså korrigere dem der mener det!

Laura har længe selv løftet ben og numse, og det er da også dejligt.. meeeen.. prøv lige at lægge en ny ble på sådan én her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Diana...

ha ha ha ha hvor er hun bare LÆKKER. 

Anmeld

7. juli 2010

LotteN

UH ha hvor er hun altså bare fr lækker....

Anmeld

7. juli 2010

Tullebobs

He he sikke en lille lækker troldepige - men nej det er ikke let at skifte ble på en lille abekat der ormer sig rundt på puslebordet

Anmeld

7. juli 2010

wamse

Hvor er hun skøn

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

hihi.. tak, hvor er I søde!

Hun ÆLSKER at putte sine fødder op i munden, gerne begge to på én gang!   Synes bare hun er så kær når hun ligger der og snakker løs med tæerne i munden og så er det jo heldigt at jeg har barsel så jeg har tid til at stå derude en halv time ved hvert bleskift....

Anmeld

7. juli 2010

NinaNymannMadsen

jah den kender jeg alt for godt. asta ligger også selv sådan og det er bare ikke nemt at putte en ny ble på sådan.

og det er også bare syndt at skulle tvinge deres ben ned så man kan lukke bleen.

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Astasmor skriver:

jah den kender jeg alt for godt. asta ligger også selv sådan og det er bare ikke nemt at putte en ny ble på sådan.

og det er også bare syndt at skulle tvinge deres ben ned så man kan lukke bleen.

ja, det er nemlig smadder synd! Jeg plejer at lade Laura ligge og hygge sig! Så synger vi sange osv mens hun ligger der med tæerne i munden Heldigvis har jeg for det meste tid til det, men nogengange må jeg tvinge hendes ben ned så jeg kan få givet hende bleen og tøjet på

Anmeld

7. juli 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

HAHA... Fik I også det at vide da I kæmpede med besværlige bleskift på Jeres nyfødte?

Det gjorde jeg meeen... må altså korrigere dem der mener det!

Laura har længe selv løftet ben og numse, og det er da også dejligt.. meeeen.. prøv lige at lægge en ny ble på sådan én her:

iiiiihhh søde... hun er for lækker. Nøøj nogle dejlige billeder. hahah og kan godt se du har et problem der

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Malene84 skriver:

iiiiihhh søde... hun er for lækker. Nøøj nogle dejlige billeder. hahah og kan godt se du har et problem der

tak søde... Jamen hun er jo nødt til at gøre sig lækker hvis hun skal score brødrene lækkermås

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.