Trille fra mave til ryg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Koen.

Valle81 skriver:

He He:0)

Jeg tager det også helt hlet køligt:0) De lærer jo tingene på et tidspunkt:0) Har endnu ikke hørt om at barn der ikke før eller siden har lært at gå i sidste ende - bare det sker er jeg glad:0)

DEt er også som om at men nummer to der går man meget mindre op i de ting:0) Jeg kan overhovedet ikke huske hvornår de skal kunne hvad og sådan - det kommer når det kommer:0)

Dog kan jeg huske at de skal ligge på maven - laaaaaaaaaaaaaaaaang til - nærmest det eneste SP kan sige - men det bliver ikke praktiseret så meget - ikke at han ikke kan - men vi har den STØRSTE gylpe i verdenen og han tjah kaster faktisk det meste af sin mad op når vi ligger ham på maven - om det er lige når han har spist - flere timer efter  det er lige meget:0)

He He:0)

Morgenknus herfra

Nemlig og det kan være vores babyer bare har fået de tunge bleer på så det tager liiidt længere tid

Det her er min første men har slet ikke styr på hvornår de skal kunne det ene og det andet, bliver så glædelig overasket når hun kan noget nyt

Uha ja, så er det heller ikke rart, vi har været indlagt fordi hun i starten kastede alt sin mad op og tabte sig, så vi er os lidt skeptiske ved det mave hejs der, men hun har endnu ikke gylpet af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Valle81

lillespurv19 skriver:

Nemlig og det kan være vores babyer bare har fået de tunge bleer på så det tager liiidt længere tid

Det her er min første men har slet ikke styr på hvornår de skal kunne det ene og det andet, bliver så glædelig overasket når hun kan noget nyt

Uha ja, så er det heller ikke rart, vi har været indlagt fordi hun i starten kastede alt sin mad op og tabte sig, så vi er os lidt skeptiske ved det mave hejs der, men hun har endnu ikke gylpet af det

Det er en sund indstilling at have:0) Og ja det er så hyggeligt at blive overrasket over at nu kan de det og det:0)

Puha sikke en start på livet i hvade sammen - det er såååååååååååååå hårdt:0(

Anton gylpen tager desværre til - den første måned var der ingenting, men nu er det meget slemt - så nu er SP tilkaldt i håb om hun kan hjæpe. Han bliver jo 4 måneder om 20 dage og håber at fast føde måske kan afhjælpe problemet:0)

Knus

Anmeld

9. juli 2010

mortil(nichlasogmathias)

3½mdr var mathias da han vendte sig. nu er han 5mdr og triller frem og tilbage.. nichlas var lidt ældre, omkring 4mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.