Trille fra mave til ryg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.668 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Mor til L&S

Hvor gammel var Jeres baby da han/hun kunne trille fra mave til ryg??

Liva er 3 mdr og har lige fundet ud af at hun kan

Er bare sååå stolt

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Tulle28

Rollo skriver:

Hvor gammel var Jeres baby da han/hun kunne trille fra mave til ryg??

Liva er 3 mdr og har lige fundet ud af at hun kan

Er bare sååå stolt

Knus

Årh jaaaa hvor er hun dygtig Anna er 3½ måned nu og kan trille fra maven om på siden - men de gange hun har gjort det har det vist mere været et uheld he he. Til gengæld kan hun trille fra ryggen om på siden (mest når der er mad i farvandet om natten).

Knus Tulle

Anmeld

7. juli 2010

Sara.

Nor er 3 mdr idag og har trillet fra mave til ryg en ½ mdrs tid nu.... og så er han lige så småt begyndt fra ryg til mave nu....

tror det meget forskelligt alt efter hvor stærke de er og om de gider ligge

Anmeld

7. juli 2010

Sara.

Tulle28 skriver:

Årh jaaaa hvor er hun dygtig Anna er 3½ måned nu og kan trille fra maven om på siden - men de gange hun har gjort det har det vist mere været et uheld he he. Til gengæld kan hun trille fra ryggen om på siden (mest når der er mad i farvandet om natten).

Knus Tulle

hehe hvor godt

Anmeld

8. juli 2010

jinx

min søn er snart 2 måneder.  og han har gjort det i to uger nu. men jeg tror ikke det er med vilje at han gør det.  men synes godt nok det hele gør så stærkt.

Anmeld

8. juli 2010

Henri84

Alberte har gjort det fra 7 uger, storebror var 10 uger..

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Laura øvede sig fra hun var ikke ret gammel, men da hun var 3 mdr. havde hun fuldstændig styr på både mave>ryg og ryg>mave Men så var freden til gengæld forbi, for hun nøjes ikke med at trille den ene og så den anden vej Hun triller rundt i hele stuen

Det er skønt når de begynder på det, men nøj hvor bliver de hurtigt store!

Anmeld

8. juli 2010

Valle81

He He:0)

Tror sku ham Anton er ldit tung i bagen - han triller sku ingen steder:0)

Men det kommer nok en dag, og så bliver han nok lige som Laura - triller gennem hele huset:0)

Anmeld

9. juli 2010

Koen.

Valle81 skriver:

Tror sku ham Anton er ldit tung i bagen - han triller sku ingen steder:0)

Men det kommer nok en dag, og så bliver han nok lige som Laura - triller gennem hele huset:0)

Skal du ikke være ked af, Lærke Sofia bliver 3 mdr på søndag og hun trille slet IKKE! hun gør ikke engang tegn til at det er noget hun snart vil igang med selvom vi øver flittigt med hende, hun bliver bare sur i stedet for (Morens temperemant)

Anmeld

9. juli 2010

Valle81

lillespurv19 skriver:

Skal du ikke være ked af, Lærke Sofia bliver 3 mdr på søndag og hun trille slet IKKE! hun gør ikke engang tegn til at det er noget hun snart vil igang med selvom vi øver flittigt med hende, hun bliver bare sur i stedet for (Morens temperemant)

Jeg tager det også helt hlet køligt:0) De lærer jo tingene på et tidspunkt:0) Har endnu ikke hørt om at barn der ikke før eller siden har lært at gå i sidste ende - bare det sker er jeg glad:0)

DEt er også som om at men nummer to der går man meget mindre op i de ting:0) Jeg kan overhovedet ikke huske hvornår de skal kunne hvad og sådan - det kommer når det kommer:0)

Dog kan jeg huske at de skal ligge på maven - laaaaaaaaaaaaaaaaang til - nærmest det eneste SP kan sige - men det bliver ikke praktiseret så meget - ikke at han ikke kan - men vi har den STØRSTE gylpe i verdenen og han tjah kaster faktisk det meste af sin mad op når vi ligger ham på maven - om det er lige når han har spist - flere timer efter  det er lige meget:0)

Morgenknus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.