Anonym skriver:
jeg valgte for mange år siden at blive stereliseret, jeg var lige kommet ud af et forhold, der kunne være lidt fysisk og psykisk hårdt tiltider og stod der med 2 børn der hver havde sin far og følte mig som en total fiasko, så valgte at blive stereliseret for så skulle jeg da ikke ende en dag som mor til 3 børn med 3 fædre og alene om det.
nu er jeg gift og nyder livet, men kan da mærke at jeg i sin tid valgte helt forkert, manden min, er ligeglad
han har intet imod at jeg ikke kan få flere børn, men en gang imellem kan jeg godt mærke at han alligevel gerne vil have et barn. han elsker mine som var det hans, hvilket er rart da den ene ikke ser sin far.
men hvor er jeg ked af mit valg, jeg blev stereliseret 3 dage efter min 26 års fødselsdag og ja da det var selvvalgt skal vi selv betale for jeg enten får åbnet for æggelederne igen, hvilket er en dyr og smertefuld operation igen, og ikke sikkert at det virker eller også skal vi betale for hjælp på privatklinik,
men det har vi slet ikke råd til
jeg har forsøgt at snakke med lægen om det og han vil bare sende mig til psykolog, så kunne det være jeg glemte det pjat, det er så samme læge der sørgede for at jeg blev stereliseret under 14 dage efter jeg havde udtrykt mit ønske om det.
ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, havde bare brug for at komme ud med det, går og er så trist og bliver så ked af det når jeg ser en stor og flot mave, fordi det minder mig om et tåbeligt valg jeg tog som ung.
kan ikke forstå hvorfor det skal være så dyrt at få det lavet om og forstår slet ikke at lægerne dengang gjorde det og idag 8 år senere blot siger trist, du valgte selv, så nu skal du betale alt selv
vælger at være ano, da der er en del der kender mig, men ikke ved jeg har det sådan på siden.
lille skat det må godt nok være svært især nu hvor de 2 børn er blivet store men tror du ikke det er noget du kommer over igen