Hvad hedder jeres børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Tdittmann

mine 3 børn hedder Amalie, Camilla og Anders

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Sommerfuglelarven

Klaramilla Silja, dog kun det første i daglig tale

Anmeld

8. juli 2010

SarahAa

Vores datter hedder Emily

Anmeld

8. juli 2010

Rsa

Min store dreng hedder Tobias

- Victor og frederik var også i tankerne til ham.

Vi ved ikke hvilket køn vi venter os, men har Ella og Sebastian i tankerne...

Bryder os ikke om amerikaniserede navne, det kan også gå hen og blive for kompliceret!!!! Samt jeg hader den mode, der er gået i, at skulle kalde sine børn noget fuldstændig unikt eller, at navnet skal afhænge af, hvor mange andre der hedder det

Anmeld

8. juli 2010

Bare mig..

Vores hedder Nicoline

Anmeld

8. juli 2010

Sommerfuglelarven

Rsa skriver:

Min store dreng hedder Tobias

- Victor og frederik var også i tankerne til ham.

Vi ved ikke hvilket køn vi venter os, men har Ella og Sebastian i tankerne...

Bryder os ikke om amerikaniserede navne, det kan også gå hen og blive for kompliceret!!!! Samt jeg hader den mode, der er gået i, at skulle kalde sine børn noget fuldstændig unikt eller, at navnet skal afhænge af, hvor mange andre der hedder det

Nu hedder min datter et ret unikt navn, da hun er den eneste med det (dog er der 8 der hedder det med C) - men navnet er ikke valgt udfra det unikke, men fordi vi faldte pladask for det. Og der er hele 3 store betydninger i hendes navn for os - så hun kunne ikke hedde andet!

Men jeg vil gerne indrømme at hun ikke kom til at hedde et navn fra top 20, da jeg altid selv har været træt af at blive kaldt mere end mit fornavn, fordi vi var en del med mit populære 80'er navn, Kristina/Christina. Jeg vil gerne undgå at mit barn bliver Lucas nr 5 i børnehaven, eller at hun fik et øgenavn som Lille Freja - det må da ikke være særlig sjovt at have lille hængende på sig, hvis man selv synes at man er en stor pige!

Min venindes søn, Victor starter i min datters børnehave til august, og der bliver han Victor/Viktor nr 5 ud af 44 børn (faktisk kun 25, men de 4 Victor/Viktor er blivende børn) - og vi kender ikke engang navnene på de 19 nye børn der starter til august! Han er ikke særlig høj af sin alder, han er halvt grønlænder og hans efternavn starter med B - men der er allerede en Viktor B. i børnehaven, så jeg kunne desværre godt forestille mig at han bliver Lille Victor eller Mørke Victor. Heldigvis bliver han kaldt Viggo, og reagerer på det - så hans mor har faktisk overvejet at omdøbe ham til Viggo, hvilket jo egentlig er synd, når hun synes at han er en Victor!

Anmeld

8. juli 2010

tb

vores lille pige hedder Sille

Anmeld

8. juli 2010

FruEllingsen

vores dejlige dreng hedder Marcus

Anmeld

8. juli 2010

muezz

Jimmi på 2år.. Tobias på 5 år.. 

Victor på 4 år samt Simon på snart 7 år bonusbørn..

Anmeld

8. juli 2010

MarleneH

Min søn hedder Christoffer, og min lille pige skal hedde Lykke ..

Knus Marlene 29+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.