Hvad hedder jeres børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Turtles

Nilan hedder vores søn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

3xM

bonus datter hedder zarah på 13 år

Marcus på 5 år

Milas Kian forventes 12 sept.

Anmeld

7. juli 2010

pussepige

Oliver, Rebecca, Tobias

Anmeld

7. juli 2010

Louisevt

Samuel

Anmeld

7. juli 2010

Annesofie.

når jeg får børn bliver det forhåbentlig en Christiane jeg er helt vild med christian som drenge navn, men min søster valgte det til sin dreng jeg er ret vild med Aimee og Zoey, men jeg er så ærke dansk, synes ikke det er passende..

jeg hedder selv Annesofie så jeg synes det er passende med lange navne, jeg synes mange vælger korte navne, jeg er ikke så vil med de fleste korte navne..

jeg vil gerne høre HVORFOR i valgte jeres navne???

Anmeld

7. juli 2010

Tina2

Filuca og Milas og trunten i maven har ikke fået navn endnu :-)

Anmeld

7. juli 2010

Happiness

Nu har jeg ingen børn endnu. Men hvis jeg skulle få en pige skulle hun enten hedde Luna (kærestens yndlings) eller Laura (synes jeg er sødt) Det ville nok blive Luna. For var da helt solgt da min kæreste, med et dejligt glimt i øjet, og ud af det blå sagde, skal vi ikke have en lille Luna

Drenge er jeg lidt mere i tvivl. William, Noah, Luka, sander og Silas er dem jeg går og vender i hovedet...

Ved godt at jeg ik engang er gravid endnu, men jeg kan altså ikke helt lade være...

Anmeld

7. juli 2010

quity

Min søn hedder Malik Oliver

min datter hedder Maisha Isabella

Anmeld

7. juli 2010

eirene

Julie, Simon og Alexander

Anmeld

7. juli 2010

grinbidderen

min søn hedder Valdemar sebastian .......

og hvis vi får en dreng mere vil JEG gerne have han hedder silas sebastian eller sakarias sebastian.. alle vores drenge skal hedde sebastian til mellemnavn og pigerne ska osse have samme mellemnavn men ved ikke hva vi skal kalde en pige.. har kun fundet drengenavne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.