Anonym skriver:
Lige et update her fra...
Jeg sprang ud i det, og nu sidder jeg lidt med følelsen af fortrydelse... Er blevet ret vild med manden, og han med mig. Han spurgte sågar om vi skulle kalde os kærester, men det mente/mener jeg er lige hurtig nok... men men... Hans situation er jo bare så fandes indviklet, hvilket nu har resulteret i at vi nok ikke kan ses mere end en gang om måneden. Jeg har sagt at ikke så meget for mig, for jeg er ikke klar til noget seriøst. Men han ved ikke om han kan holde til at savne mig så meget, og se mig så lidt... 
Så nu bliver det vist ikke rigtig til noget alligvel, og ligesom jeg er faldet for fyren...
Han har stadig ikke meldt klart ud om han vil se tiden ad eller ikke, men ved dælme ikke om jeg tør nu..
Nogen gode råd?
Kan I ikke bare tage det rologt og se hvad der sker...personligt ville jeg ikek rode rundt med en der lige var blevet alene, men det er nok også set i forhold til mig og min x og hvor bøvlet det hele var i meget meget lang tid..
men det er jo ikke sikkert det samme er tilfaldet med det par her...nyd dine følelser og tag det du kan få og se hvad der sker, nu er du jo sprunget ud i det og faædet for ham..
Anmeld