skal, skal ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg er gået hen og blevet ret lun på en fyr, der er SÅ langt fra min type man kan komme, men som på samme tid bare er så rigtig... "Problemet" er bare at manden er gift, eller han og hans kone er gået fra hinanden for kun 1 månede siden og skal skilles... Ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det... Han er 10 år ældre end mig, hvilket jeg aldrig har spekuleret på ville sige mig noget...

Synes det er SÅ svært, for er virkelig bange for at brænde nallerne...

Kunne i finde på at indlede et forhold med en der havde så meget bagage med fra starten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

XXSS

Anonym skriver:

Jeg er gået hen og blevet ret lun på en fyr, der er SÅ langt fra min type man kan komme, men som på samme tid bare er så rigtig... "Problemet" er bare at manden er gift, eller han og hans kone er gået fra hinanden for kun 1 månede siden og skal skilles... Ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det... Han er 10 år ældre end mig, hvilket jeg aldrig har spekuleret på ville sige mig noget...

Synes det er SÅ svært, for er virkelig bange for at brænde nallerne...

Kunne i finde på at indlede et forhold med en der havde så meget bagage med fra starten?

Hvordan har han det ? - skal han ikke lige komme sig over sin skilsmisse? hvis du siger at det er en måned siden altså.. Så synes jeg det er tidligt at indlede et forhold nemlig  (selvom jeg godt ved at det kan have været skidt i mange år).

Jeg vil sige både over! - hvis man er bange for at brænde nallerne, så gør man det som regel - du skal jo passe på at du ikke "bare" er en overgangsperiode, for ham at komme videre på..

Har selv fået brændt nallerne med en der havde en kæreste som han gik til og fra - og det ville jeg ikke anbefale til nogen eller mig selv at gøre igen i dag... Så der har du hvis svaret

Det gør ondt! Vent som min. til du ved at han er 110% klar.

Anmeld

7. juli 2010

Bettemus

Nej jeg skulle ikke nyde noget. Men det er også kun fordi jeg personligt har brændt nallerne i en ligende situation. Og avav det gjorde ondt.

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Hvordan har han det ? - skal han ikke lige komme sig over sin skilsmisse? hvis du siger at det er en måned siden altså.. Så synes jeg det er tidligt at indlede et forhold nemlig  (selvom jeg godt ved at det kan have været skidt i mange år).

Jeg vil sige både over! - hvis man er bange for at brænde nallerne, så gør man det som regel - du skal jo passe på at du ikke "bare" er en overgangsperiode, for ham at komme videre på..

Har selv fået brændt nallerne med en der havde en kæreste som han gik til og fra - og det ville jeg ikke anbefale til nogen eller mig selv at gøre igen i dag... Så der har du hvis svaret

Det gør ondt! Vent som min. til du ved at han er 110% klar.

Jamen i følge ham har de sovet hver for sig det sidste år, og han kunne aldrig drømme om at gå tilbage... De har hus de skal ha solgt og skilsmissen går nok ikke igennem før om et lille år... Det er sådan set mest ham der snakker forhold, jeg er stadig lidt tilbageholdent... Puhh synes det er svært...

Anmeld

7. juli 2010

XXSS

Anonym skriver:

Jamen i følge ham har de sovet hver for sig det sidste år, og han kunne aldrig drømme om at gå tilbage... De har hus de skal ha solgt og skilsmissen går nok ikke igennem før om et lille år... Det er sådan set mest ham der snakker forhold, jeg er stadig lidt tilbageholdent... Puhh synes det er svært...

Puha det er det også! - jeg ville nok lige afvente lidt (hvis det var mig) blot for at sikre, at jeg så ikke bare var den han kom videre med...

Min eks. havde det problem at han kunne ikke være alene, så han fandt altid en ny lynhurtigt bare for at en at være sammen med fordi han ikke kunne finde ud af at være alene. (og der var han også klar på både forhold og alt - i forhold til det han sagde til dem)!

Så det er nok det der ville være min "frygt" - mænd ved lige præcis hvad de skal sige når det drejer sig om noget de gerne vil have.

Anmeld

7. juli 2010

Vidunderligeunger

jeg vil gerne svare dig - men på privat brev  

Anmeld

7. juli 2010

marhemor

Jeg fandt min kæreste, da han fortsat var gift med sin eks...

Jeg var også meget tilbageholden i starten, valgte at være støttende overfor ham, men stadig på 1 meters afstand...

Jeg forelskede mig stormende i ham og tog chancen, og jeg har ikke fortrudt én eneste gang siden  Han er manden i mit liv!!! Også selvom han havde en kæmpe bagage med, som stadig spøger.. Men jeg elsker ham, og vil ikke gøre en eneste ting om!

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

marhemor skriver:

Jeg fandt min kæreste, da han fortsat var gift med sin eks...

Jeg var også meget tilbageholden i starten, valgte at være støttende overfor ham, men stadig på 1 meters afstand...

Jeg forelskede mig stormende i ham og tog chancen, og jeg har ikke fortrudt én eneste gang siden  Han er manden i mit liv!!! Også selvom han havde en kæmpe bagage med, som stadig spøger.. Men jeg elsker ham, og vil ikke gøre en eneste ting om!

Sikke en dejlig historie. :-)

Tror jeg prøver, uden at springe ud i noget seriøst til at starte med...vor intet vover vinde  og alt det der...

Anmeld

7. juli 2010

marhemor

Anonym skriver:

Sikke en dejlig historie. :-)

Tror jeg prøver, uden at springe ud i noget seriøst til at starte med...vor intet vover vinde  og alt det der...

Ja, mange har andre råd..., men mit er nu engang, følg dit hjerte....

For du har så ret, Hvo intet vover, intet vinder!!!

"At vove er at tabe fodfæste en kort stund. Ikke at vove er at tabe sig selv" (Kierkegaard) - den lever jeg selv efter

Pøj pøj med det hele, og hører gerne om udfaldet, godt som skidt, du kan bare skrive privat, hvis du har lyst

Anmeld

23. juli 2010

Anonym trådstarter

Lige et update her fra...

Jeg sprang ud i det, og nu sidder jeg lidt med følelsen af fortrydelse... Er blevet ret vild med manden, og han med mig. Han spurgte sågar om vi skulle kalde os kærester, men det mente/mener jeg er lige hurtig nok... men men... Hans situation er jo bare så fandes indviklet, hvilket nu har resulteret i at vi nok ikke kan ses mere end en gang om måneden. Jeg har sagt at ikke så meget for mig, for jeg er ikke klar til noget seriøst. Men han ved ikke om han kan holde til at savne mig så meget, og se mig så lidt...

Så nu bliver det vist ikke rigtig til noget alligvel, og ligesom jeg er faldet for fyren...  Han har stadig ikke meldt klart ud om han vil se tiden ad eller ikke, men ved dælme ikke om jeg tør nu..

Nogen gode råd?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.