Navlen .. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Muffinmor

Min poppede ud tidligt og den kan tydeligt ses igennem blusen. jeg syntes det er vildt sjovt og jeg driller andre med at de skal se min klamme navle . Det gør ikke ondt men jeg kan ikke selv lade være med at pille på den fordi den er såå blød at røre ved så derfor er den blevet lidt øm. jeg sørger for at smøre den godt med solcreme hvis jeg har bar mave i solen da min hud omkring navlen er meget sart.

Jeg syntes faktisk det ser vildt charmerende ud når man kan se navlen er poppet ud igennem blusen, så ser man sådan ekstra gravid ud jeg har også kun sådan en lille bitte mave så folk tror jeg er 2 måneder bag ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

XXSS

Tine2104 skriver:

"Poppede" Jeres navle ud ?

Jeg ved, at det er et lidt underligt spørgsmål, men jeg har sådan håbet, at min blev "inde", men nu ser det ud til, at den kommer ud

Gør det ondt at have den "ude"? Man har jo nærmest vendt vrangen ud

Min er som den hele tiden har været, indad.. Men tror vi alle har så forskellige navler  og hvis den popper ud skal den da nok poppe ind igen efter fødslen  hihi

Anmeld

7. juli 2010

K&S

Tine2104 skriver:

"Poppede" Jeres navle ud ?

Jeg ved, at det er et lidt underligt spørgsmål, men jeg har sådan håbet, at min blev "inde", men nu ser det ud til, at den kommer ud

Gør det ondt at have den "ude"? Man har jo nærmest vendt vrangen ud

Hej

Min navle har altid ligget "dybt" i mavsen (hvis det giver mening?) - den er bare strukket helt ud og ligger nu i næsten samme "niveau" som mavsen, men er ikke øm eller noget - men jeg er blevet meget overrasket over hvor blød huden er i navlen, men det er selvfølgelig også helt uberørt hud

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.