Navlen .. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

TineA

"Poppede" Jeres navle ud ?

Jeg ved, at det er et lidt underligt spørgsmål, men jeg har sådan håbet, at min blev "inde", men nu ser det ud til, at den kommer ud

Gør det ondt at have den "ude"? Man har jo nærmest vendt vrangen ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

twinboys

Tine2104 skriver:

"Poppede" Jeres navle ud ?

Jeg ved, at det er et lidt underligt spørgsmål, men jeg har sådan håbet, at min blev "inde", men nu ser det ud til, at den kommer ud

Gør det ondt at have den "ude"? Man har jo nærmest vendt vrangen ud

Nej det gjorde den ikke... Tror nu heller ikke at det ville have gjort ondt... Det er jo naturligt for nogle... Så kan du synge Lotte Lotte hvor er du Hulubulu...

Majbritt

Anmeld

6. juli 2010

TineA

twinboys skriver:

Nej det gjorde den ikke... Tror nu heller ikke at det ville have gjort ondt... Det er jo naturligt for nogle... Så kan du synge Lotte Lotte hvor er du Hulubulu...

Majbritt

Det er jo dét Jeg kalder det en "bulubulu-navle" herhjemme

Men jeg har hørt fra en gravid kollega, at det er ret så ømt, når den popper ud

Anmeld

6. juli 2010

twinboys

Tine2104 skriver:

Det er jo dét Jeg kalder det en "bulubulu-navle" herhjemme

Men jeg har hørt fra en gravid kollega, at det er ret så ømt, når den popper ud

Avs avs, mit ømme punkt er og har altid været min navle...

Kan ikke klare hvis nogle rører den...

>Majbritt

Anmeld

7. juli 2010

Tulle28

Min poppede ud... Og jeg synes det var SÅ ubehageligt i starten, jeg fik i forvejen næsten kvalme, hvis nogen rørte mig inde i navlen (underligt, men der var jeg atså OVERfølsom). Men det gik faktisk hurtigt over, og nu generer det mig ikke længere at blive rørt ved navlen.

Knus Tulle

Anmeld

7. juli 2010

Patrick07

Min navle er poppet ud.. det gør ikke ondt.. men jeg hader når folk røre min navle... ARH bare tanken om det puu ha... men altså nogle trykker på den også beder jeg dem pænt lade være... men det gør ikke ondt eller noget. andet end det ser lidt sjovt ud..

Anmeld

7. juli 2010

NoName

Nej, min navle er ikke poppet ud, den er derimod forsvundet...

Knus NoName - hende den navleløse

Anmeld

7. juli 2010

TineA

Patrick07 skriver:

Min navle er poppet ud.. det gør ikke ondt.. men jeg hader når folk røre min navle... ARH bare tanken om det puu ha... men altså nogle trykker på den også beder jeg dem pænt lade være... men det gør ikke ondt eller noget. andet end det ser lidt sjovt ud..

Det er da også ubehageligt at blive trykket på navlen ?

Men er da glad for at høre, at det ikke gør ondt

Anmeld

7. juli 2010

Patrick07

Tine2104 skriver:

Det er da også ubehageligt at blive trykket på navlen ?

Men er da glad for at høre, at det ikke gør ondt

Ja vildt ubehaligt.. ved i hvert fald jeg aldrig skal gøre det ved en gravid mave hehe

Anmeld

7. juli 2010

saxa

Ved min første graviditet poppede navlen ikke.. Men der var heller ikke noget hul.. Hmm.. Den blev ligesom bare helt flad og gik i et med resten af maven.. Meget underligt Her anden gang popper den heller ikke endnu.. Men det øverste af navlen popper lidt.. Svært at beskrive.. Har nok en meget mærkelig navle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.