Tror Marcus har glemt hvordan man sover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

FruEllingsen

B&J skriver:

åhh kender det og ja det er sindsygt hårdt du får lige en kæmpe krammer...

ved ikke om du har tiden eller lyst men nogle gange fik daniel lov af sove på maven langs mit bryst mens jeg så en film osv der sov han nogle gange i hele 3timer ja ikke så sjovt hvis man skal tisse men han fik sovet.... eller hvad med bare af putte ham ind det prøvede vi også hvis han græd tog vi ham op men andre gange efter 10 minutter hvor han snakkede med sig selv sov han

håber snart han finder ud af at sove igen

har ikke lige prøvet at lade ham ligge på maven af mig, men har prøvet at vugge ham i armene og holde ham tæt. det hjalp ikke. men måske man skulle prøve det med at ligge ham på maven.

Men synes det underlige er at når han så først går omkuld om aftenen, så kan han godt sove, men når vi når til morgen så vil han ikke overgive sig til søvnen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Vidunderligeunger

samme her det er bare lidt mildere fra kl. ca. 16 til 23 sover hun ikke andet end  små powet naps og hvis ikke hun er i bæreselen (hvilken hun jo ikke kan være i 7 timer), på armen eller vi cykler med hendes ben - så græder hun... Jeg sætter hende i skråstolen hvis jeg skal tisse eller spise, men efter 5-10 minutter skal hun underholdes igen... Jeg har prøvet at lægge hende i seng (barnevognen duer ik, med mindre den kører) og der kan hun godt være inde i 5-10 minutter uden lyd, men så gider hun heller ik det mere... Jeg underholder hende så meget jeg kan når hun er vågen, også så hun bliver naturlig træt, men det hjælper ik  

den eneste kur herhjemme er underholdning eller en gåtur med barnevognen...

Anmeld

6. juli 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

samme her det er bare lidt mildere fra kl. ca. 16 til 23 sover hun ikke andet end  små powet naps og hvis ikke hun er i bæreselen (hvilken hun jo ikke kan være i 7 timer), på armen eller vi cykler med hendes ben - så græder hun... Jeg sætter hende i skråstolen hvis jeg skal tisse eller spise, men efter 5-10 minutter skal hun underholdes igen... Jeg har prøvet at lægge hende i seng (barnevognen duer ik, med mindre den kører) og der kan hun godt være inde i 5-10 minutter uden lyd, men så gider hun heller ik det mere... Jeg underholder hende så meget jeg kan når hun er vågen, også så hun bliver naturlig træt, men det hjælper ik  

den eneste kur herhjemme er underholdning eller en gåtur med barnevognen...

Så er i godt nok også på. i det tidsrum, det må da også være hårdt de dage når du er alene med hende. jeg har jo heldigvis Michael til at tage over når han kommer hjem (hver dag)

Marcus kan heldigvis godt ligge selv en gang i mellem i løbet af formiddagen, så man kan få lavet lidt, men når vi kommer til over middag, skal han også helst underholdes hele tiden. og efter kl 17 så begynder han at blive pylret.

Så kunne han bare lige tage en lur der midt på dagen igen ville det være rart.

Anmeld

6. juli 2010

Fyn

Vi har haft samme cirkus her...

MEN kuren her er allerede nævnt - en stor bold til at sidde og hoppe på mens barnet holdes i armene. (Pas på din ryg).

Den anden der virker er en vikle. Jeg spænder min datter fast på maven - og vupti - jeg har hænderne fri og hun falder til ro og til sidst i søvn. Idag sov hun først to timer i viklen og så dernæst 1½ time i barnevognen. Det var lykke...Man kan jo nå rigtig meget på den måde.

Held og lykke med det. Christina (datter på 8 uger).

PS. pudsigt hvordan man elsker de små kræ... og nogen gange endnu mere når de sover, ik?

Anmeld

6. juli 2010

B&J

Drømmer skriver:

har ikke lige prøvet at lade ham ligge på maven af mig, men har prøvet at vugge ham i armene og holde ham tæt. det hjalp ikke. men måske man skulle prøve det med at ligge ham på maven.

Men synes det underlige er at når han så først går omkuld om aftenen, så kan han godt sove, men når vi når til morgen så vil han ikke overgive sig til søvnen.

det gjorde vore´s dreng også ja hvem ved hvorfor de er nogle bøller

Anmeld

6. juli 2010

FruEllingsen

Fyn skriver:

Vi har haft samme cirkus her...

MEN kuren her er allerede nævnt - en stor bold til at sidde og hoppe på mens barnet holdes i armene. (Pas på din ryg).

Den anden der virker er en vikle. Jeg spænder min datter fast på maven - og vupti - jeg har hænderne fri og hun falder til ro og til sidst i søvn. Idag sov hun først to timer i viklen og så dernæst 1½ time i barnevognen. Det var lykke...Man kan jo nå rigtig meget på den måde.

Held og lykke med det. Christina (datter på 8 uger).

PS. pudsigt hvordan man elsker de små kræ... og nogen gange endnu mere når de sover, ik?

hihi ja der er nu noget over dem når de ligger der og sover så sødt  HIHI

Anmeld

6. juli 2010

FruEllingsen

B&J skriver:

det gjorde vore´s dreng også ja hvem ved hvorfor de er nogle bøller

Hehe. ja.. mon det er fordi de er bange for at gå glip af noget

Anmeld

6. juli 2010

Vidunderligeunger

Drømmer skriver:

Så er i godt nok også på. i det tidsrum, det må da også være hårdt de dage når du er alene med hende. jeg har jo heldigvis Michael til at tage over når han kommer hjem (hver dag)

Marcus kan heldigvis godt ligge selv en gang i mellem i løbet af formiddagen, så man kan få lavet lidt, men når vi kommer til over middag, skal han også helst underholdes hele tiden. og efter kl 17 så begynder han at blive pylret.

Så kunne han bare lige tage en lur der midt på dagen igen ville det være rart.

hehe hende hers rytme er ca. sådan her:

7.30 - vågner og spiser.

9.00 sover 

12.00 vågner og spiser

15.00 sover

16 ca. vågner og spiser

sover lidt ind i mellem til kl. 22.30 - 23.

max 30 minutter. med mindre vi går med barnevognen. så ca. 1½ time. vågner hvis vi holder stille

23-4/4.30 sover

4.30 spiser - sover igen lige efter... 

Så ja, det kan godt være lidt en hård tjørn når man er alene, ALT skal ordnes om formiddagen når hun sover  

Hun har lige en periode lige nu hvor hun pyldrer heeelt vild efter kl. 18, når hun spiser, så det tager bare en evighed - det hjælper hvis man cykler med hendes ben

Anmeld

6. juli 2010

<3

Tja man skal passe på sin ryg men man kan også lige få lidt bækkenøvelser indflettet i hopningen Jeg gjorde det nemmest ved at hoppe som man rider på en hest, altså fremadrettet i ophopningen (ligesom i neutral position i pilates) og bagomrettet bækken eller almindeligt i nedhop. Bare et tip

Og jo bæresele virkede også her

Anmeld

6. juli 2010

B&J

Drømmer skriver:

Hehe. ja.. mon det er fordi de er bange for at gå glip af noget

ja hvem ved smiler.... min kæreste sagde også til vores søn i dag nu er du i min magt når jeg tæller til 10 så sover du og da han siger 10 så griner vores dreng bare hihihih så fik han den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.