Tror Marcus har glemt hvordan man sover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

FruEllingsen

JA som overskriften siger så tror jeg at Marcus har glemt hvordan man sover.

Han sover stort set ikke i tidsrummet 9 - 20. og den lille dreng er jo træt. men han vil bare ikke overgive sig til søvnen. og ved simpelthen ikke hvad vi skal gøre.

Når vi når til aften er han ved at være godt træt, og græder en del, hvor efter han til sidst dejser omkuld og endelig falder i søvn. så sover han så også godt om natten, vågner kun når han skal spise. men dagen efter vil han ikke sove igen.

Synes vi har prøvet alt, at nusse ham, vugge ham, kører ture med barnevognen. men han sover højest 30 min, og så vågner han igen.

Har i nogle gode råd. ??

Hilsen Søs og hendes overtrætte Marcus, som endelig er gået omkuld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Valle81

Drømmer skriver:

Han sover stort set ikke i tidsrummet 9 - 20. og den lille dreng er jo træt. men han vil bare ikke overgive sig til søvnen. og ved simpelthen ikke hvad vi skal gøre.

Når vi når til aften er han ved at være godt træt, og græder en del, hvor efter han til sidst dejser omkuld og endelig falder i søvn. så sover han så også godt om natten, vågner kun når han skal spise. men dagen efter vil han ikke sove igen.

Synes vi har prøvet alt, at nusse ham, vugge ham, kører ture med barnevognen. men han sover højest 30 min, og så vågner han igen.

Har i nogle gode råd. ??

Hmm, ville ønske jeg kunne komme med et gyldent råd, men nej, Anton har haft det ligedan i nogle perioder, men det varer ofter kun et par dage og aller højest en uge og så vender han tilbage til nærmest at sove uafbrudt:0)

Husker også at det var det samme med Asta, men det er såååååååååååååååå hårdt når det lie står på:0)

Anmeld

6. juli 2010

FruEllingsen

Valle81 skriver:

Hmm, ville ønske jeg kunne komme med et gyldent råd, men nej, Anton har haft det ligedan i nogle perioder, men det varer ofter kun et par dage og aller højest en uge og så vender han tilbage til nærmest at sove uafbrudt:0)

Husker også at det var det samme med Asta, men det er såååååååååååååååå hårdt når det lie står på:0)

Håber godt nok snart det vender ja. for det hårdt. især når vi når til 5 tiden. så er han bare helt utrøstelig.

Anmeld

6. juli 2010

<3

Hop ham på yogabold. Hold ham i armene som om du vil amme ham og hold ham godt ind til dig så han føler sig tryg mens du hopper op og ned. Det virker med det samme og som en drøm plus man kan have gæster eller se tv (med lidt øvelse) samtidig. Far kan også være med for man kan jo kun hoppe på en måde.

Det eneste minus er at man så på et tidspunkt skal afvænne med hopning Men det er mildere end med amning eller andet

Anmeld

6. juli 2010

FruEllingsen

Kirle skriver:

Hop ham på yogabold. Hold ham i armene som om du vil amme ham og hold ham godt ind til dig så han føler sig tryg mens du hopper op og ned. Det virker med det samme og som en drøm plus man kan have gæster eller se tv (med lidt øvelse) samtidig. Far kan også være med for man kan jo kun hoppe på en måde.

Det eneste minus er at man så på et tidspunkt skal afvænne med hopning Men det er mildere end med amning eller andet

Det må jeg prøve i morgen, og se om det ikke kan hjælpe... tak for rådet

Anmeld

6. juli 2010

<3

Drømmer skriver:

Det må jeg prøve i morgen, og se om det ikke kan hjælpe... tak for rådet

Det var så lidt. Vi har selv hoppet til den store guldmedalje herhjemme. Det allerbedste er de holder op med at græde med det samme! Det er altså guld værd! Pøj pøj med hopningen

Anmeld

6. juli 2010

smokin

Det er meget normalt det du beskriver i vores hus... Han trænger måske til at blive snakket lidt med i det tidsrum? Her skriger hun bare - hårdt at høre på når intet hjælper. Har ikke noget råd, for der er intet der har virket her so far... Hæng i og hold ud

Anmeld

6. juli 2010

B&J

Drømmer skriver:

Har i nogle gode råd. ??

åhh kender det og ja det er sindsygt hårdt du får lige en kæmpe krammer...

ved ikke om du har tiden eller lyst men nogle gange fik daniel lov af sove på maven langs mit bryst mens jeg så en film osv der sov han nogle gange i hele 3timer ja ikke så sjovt hvis man skal tisse men han fik sovet.... eller hvad med bare af putte ham ind det prøvede vi også hvis han græd tog vi ham op men andre gange efter 10 minutter hvor han snakkede med sig selv sov han

håber snart han finder ud af at sove igen

Anmeld

6. juli 2010

FruEllingsen

Zette skriver:

Det er meget normalt det du beskriver i vores hus... Han trænger måske til at blive snakket lidt med i det tidsrum? Her skriger hun bare - hårdt at høre på når intet hjælper. Har ikke noget råd, for der er intet der har virket her so far... Hæng i og hold ud

Marcus er heldigvis kun pylret og ked af det når vi kommer til aften og han er blevet helt overtæt. men man kan tydelig se på ham at han er træt i løbet af dagen. men overgive sig vil han ikke.

Men skal da vist ikke pyldre, det lyder til i har det noget hårdere håber i kan finde en løsning der fungere hos jer

Anmeld

6. juli 2010

FruEllingsen

Kirle skriver:

Det var så lidt. Vi har selv hoppet til den store guldmedalje herhjemme. Det allerbedste er de holder op med at græde med det samme! Det er altså guld værd! Pøj pøj med hopningen

Mange tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.