Til alle jer SSA´er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Bom

Jeg var på et psykisk bo tilbud for unge mennesker med alt fra skizofreni til unge piger der skar sig, rigtig rigtig spændende, hvis det ikke var for de skæve arbejdestider og døgn vagter havde jeg søgt derud igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Findusinde

Hej alle søde piger! TUSIND tak for alle jeres indput og erfaringer! Jeg har virkelig spekuleret meget over det, og er nok kommet frem til at gerontoen dropper jeg, og søger ind inten åben, lukket eller ret psykriatisk afd.

Med hensyn til socialpsykriatrien har jeg desværre ikke de store muligheder for at søge ind et sted hvor der er unge mennesker, da det er der jeg helst vil være, da jeg rent tidsmæssigt ikke kan få det til at hænge sammen med dagpleje af Laura, og mandens job..

Igen, TUSIND tak alle sammen!

Knus

Anmeld

7. juli 2010

Kloster

Findusinde skriver:

Hej alle søde piger! TUSIND tak for alle jeres indput og erfaringer! Jeg har virkelig spekuleret meget over det, og er nok kommet frem til at gerontoen dropper jeg, og søger ind inten åben, lukket eller ret psykriatisk afd.

Med hensyn til socialpsykriatrien har jeg desværre ikke de store muligheder for at søge ind et sted hvor der er unge mennesker, da det er der jeg helst vil være, da jeg rent tidsmæssigt ikke kan få det til at hænge sammen med dagpleje af Laura, og mandens job..

Igen, TUSIND tak alle sammen!

Knus

Må lige sige, at den boform, jeg var på, havde alm arbejdstider. Jeg havde kun få aften vagter og slet ingen nattevagter. Og det var kun noget, jeg selv valgte.

Anmeld

7. juli 2010

Findusinde

Kloster skriver:

Må lige sige, at den boform, jeg var på, havde alm arbejdstider. Jeg havde kun få aften vagter og slet ingen nattevagter. Og det var kun noget, jeg selv valgte.

Det har også lidt at gøre med geografien.. Jeg bor ved Brønderslev, og efter hvad jeg kan se er det meget begrænset hvad der er af boformer heroppe omkring hvor det fortrinsvis er unge mennesker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.