Jeg havde virkelig en uhyggelig drøm - Skræmmende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Det er rigtig spændende sådan noget drømmetydning, tror bare ikke så meget på at f.eks. det at man drømmer at man taber tænder betyder det samme for alle.
Altså tror at hvis jeg drømmer jeg taber tænder betyder det en ting og hvis du drømmer det samme betyder det noget helt andet for dig.

Ja det tror jeg du har ret i Tina. Man skal nok tage det med et gram salt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Barbamama

MoarJ skriver:

Jeg har virkelig sovet som en sten i nat... Men alligevel kunne jeg huske den mystiske, skræmmende drøm...

Jeg drømte at jeg tabte alle min tænder... En efter en... Og så lå de bare i munden på mig når jeg vågnede...

Da jeg stod, var det første at jeg kørte tungen rundt for at mærke om de nu stadig var der... Det var de heldigvis - Men for en sikkerheds skyld gik jeg på badeværelset for at være på den sikre side...

Jeg synes faktisk det var en klam drøm....

Måtte bare ud med denne drøm...

Ej hvor MÆRKELIGT! Det har jeg også engang drømt! Og så begyndte jeg at spytte dem allesammen ud og jeg kunne mærke det så tydeligt. Adr!!!!

Anmeld

6. juli 2010

Bondepigen

MoarJ skriver:

Jeg har virkelig sovet som en sten i nat... Men alligevel kunne jeg huske den mystiske, skræmmende drøm...

Jeg drømte at jeg tabte alle min tænder... En efter en... Og så lå de bare i munden på mig når jeg vågnede...

Da jeg stod, var det første at jeg kørte tungen rundt for at mærke om de nu stadig var der... Det var de heldigvis - Men for en sikkerheds skyld gik jeg på badeværelset for at være på den sikre side...

Jeg synes faktisk det var en klam drøm....

Måtte bare ud med denne drøm...

Jeg har haft næsten samme drøm... Startede med at tabe en tand, og da jeg så begyndte at mærke på de andre tænder, faldt de bare ud... altså raslede nærmest osse ud.

Har prøvet at søge efter drømmetydning af den slags drømme, og det kan se ud til at vi ikke er for gode til at bide fra os/sige fra.... i følge drømmetydningen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.