MoarJ skriver:
Jeg har virkelig sovet som en sten i nat... Men alligevel kunne jeg huske den mystiske, skræmmende drøm...
Jeg drømte at jeg tabte alle min tænder...
En efter en... Og så lå de bare i munden på mig når jeg vågnede...
Da jeg stod, var det første at jeg kørte tungen rundt for at mærke om de nu stadig var der... Det var de heldigvis - Men for en sikkerheds skyld gik jeg på badeværelset for at være på den sikre side...
Jeg synes faktisk det var en klam drøm....
Måtte bare ud med denne drøm...
Jeg drømmer også sommetider at jeg taber alle mine tænder, det er bare mit værste mareridt at miste mine tænder!!
Jeg synes det er vildt spændende sådan noget som drømmetydning, du kan altid tjekke denne side ud hvis du har nogle drømme som du synes var meget tydelige 
www.droemmetydning.com
Der står blandt andet om tænder flg:
Tenner
Skjeve tenner betyr løgn eller liten selvrespekt. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ”problemer” med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Et gebiss betyr hjelp til å løse et problem. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Bruker du en tannpirker eller pirker i tennene på andre måter, har du en falsk venn.
Anmeld