Jeg havde virkelig en uhyggelig drøm - Skræmmende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.872 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Mira0911

Jeg har virkelig sovet som en sten i nat... Men alligevel kunne jeg huske den mystiske, skræmmende drøm...

Jeg drømte at jeg tabte alle min tænder... :( En efter en... Og så lå de bare i munden på mig når jeg vågnede...

Da jeg stod, var det første at jeg kørte tungen rundt for at mærke om de nu stadig var der... Det var de heldigvis - Men for en sikkerheds skyld gik jeg på badeværelset for at være på den sikre side...

Jeg synes faktisk det var en klam drøm....

Måtte bare ud med denne drøm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

TbCp

Jeg har haft rigtig mange drømme om at jeg taber mine tænder.... det er virkelig væmmeligt!!!

Jeg drømmer det som regel hvis jeg går og tænker på noget jeg skal have sagt til nogen, men ikke rigtig kan komme ud med det.
Som om tænderne (i drømmen er de som regel rådne) symbolisere noget væmmeligt i mit liv jeg skal ud med.

Anmeld

6. juli 2010

Mira0911

TbCp skriver:

Jeg har haft rigtig mange drømme om at jeg taber mine tænder.... det er virkelig væmmeligt!!!

Jeg drømmer det som regel hvis jeg går og tænker på noget jeg skal have sagt til nogen, men ikke rigtig kan komme ud med det.
Som om tænderne (i drømmen er de som regel rådne) symbolisere noget væmmeligt i mit liv jeg skal ud med.

Det er virkelig klamt at man drømmer det... Jeg har ikke tænkt over i hvilken forbindelse jeg har de drømme... Måske jeg skulle prøve at tænke over det... ;)

Anmeld

6. juli 2010

TbCp

MoarJ skriver:

Det er virkelig klamt at man drømmer det... Jeg har ikke tænkt over i hvilken forbindelse jeg har de drømme... Måske jeg skulle prøve at tænke over det...

Jeg synes sådan noget med drømme er rigtig spændende
Nu har jeg så også et sindsygt rigt/vildt drømmeliv.... drømmer helt vildt hver nat... dog, desværre, ofte mareridt.
Men synes det er meget spændene at forsøge at finde grunden til de forskellige drømme

Hvis jeg foreksempel skal igang med noget nyt i mit liv, ny skole, nyt arbejde eller lign. så drømmer jeg altid om trapper

Anmeld

6. juli 2010

Mira0911

TbCp skriver:

Jeg synes sådan noget med drømme er rigtig spændende
Nu har jeg så også et sindsygt rigt/vildt drømmeliv.... drømmer helt vildt hver nat... dog, desværre, ofte mareridt.
Men synes det er meget spændene at forsøge at finde grunden til de forskellige drømme

Hvis jeg foreksempel skal igang med noget nyt i mit liv, ny skole, nyt arbejde eller lign. så drømmer jeg altid om trapper

Hvor er det spøjst....

Jeg drømmer tit at min kæreste er sammen med andre piger... Jeg fortæller ham drømmene hver gang jeg har drømt, og jeg selv kan ikke finde grunden til hvorfor jeg drømmer de drømme...

Jeg stoler 100% på ham... :) Han har været rigtig uheldig med damer før jeg kom ind i billedet... De var ham utro... stakkels mand...

Anmeld

6. juli 2010

TbCp

MoarJ skriver:

Hvor er det spøjst....

Jeg drømmer tit at min kæreste er sammen med andre piger... Jeg fortæller ham drømmene hver gang jeg har drømt, og jeg selv kan ikke finde grunden til hvorfor jeg drømmer de drømme...

Jeg stoler 100% på ham... Han har været rigtig uheldig med damer før jeg kom ind i billedet... De var ham utro... stakkels mand...

De drømme har jeg også ind imellem, det er rigtig væmmeligt og jeg er altid så ked af det når jeg vågner.
Mon ikke "bare" det er fordi man er bange for at miste dem.

Anmeld

6. juli 2010

L.J.L

MoarJ skriver:

Jeg har virkelig sovet som en sten i nat... Men alligevel kunne jeg huske den mystiske, skræmmende drøm...

Jeg drømte at jeg tabte alle min tænder... En efter en... Og så lå de bare i munden på mig når jeg vågnede...

Da jeg stod, var det første at jeg kørte tungen rundt for at mærke om de nu stadig var der... Det var de heldigvis - Men for en sikkerheds skyld gik jeg på badeværelset for at være på den sikre side...

Jeg synes faktisk det var en klam drøm....

Måtte bare ud med denne drøm...

Jeg drømmer også sommetider at jeg taber alle mine tænder, det er bare mit værste mareridt at miste mine tænder!!

Jeg synes det er vildt spændende sådan noget som drømmetydning, du kan altid tjekke denne side ud hvis du har nogle drømme som du synes var meget tydelige

www.droemmetydning.com

Der står blandt andet om tænder flg:

Tenner

Skjeve tenner betyr løgn eller liten selvrespekt. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ”problemer” med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Et gebiss betyr hjelp til å løse et problem. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Bruker du en tannpirker eller pirker i tennene på andre måter, har du en falsk venn.

Anmeld

6. juli 2010

Mira0911

TbCp skriver:

De drømme har jeg også ind imellem, det er rigtig væmmeligt og jeg er altid så ked af det når jeg vågner.
Mon ikke "bare" det er fordi man er bange for at miste dem.

Det må vel være sådan noget... Vil aldrig miste min kæreste... Han er så fantastisk...

Anmeld

6. juli 2010

Mira0911

linselouise skriver:

Jeg drømmer også sommetider at jeg taber alle mine tænder, det er bare mit værste mareridt at miste mine tænder!!

Jeg synes det er vildt spændende sådan noget som drømmetydning, du kan altid tjekke denne side ud hvis du har nogle drømme som du synes var meget tydelige

www.droemmetydning.com

Tenner

Skjeve tenner betyr løgn eller liten selvrespekt. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ”problemer” med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Et gebiss betyr hjelp til å løse et problem. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Bruker du en tannpirker eller pirker i tennene på andre måter, har du en falsk venn.

Den side MÅ jeg bare inde og tjekke... Tak for linket....

Anmeld

6. juli 2010

TbCp

linselouise skriver:

www.droemmetydning.com

Tenner

Det er rigtig spændende sådan noget drømmetydning, tror bare ikke så meget på at f.eks. det at man drømmer at man taber tænder betyder det samme for alle.
Altså tror at hvis jeg drømmer jeg taber tænder betyder det en ting og hvis du drømmer det samme betyder det noget helt andet for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.