"Eller dig" :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

saxa

Selvfølgelig sagde hun det!! Så skøønt når de siger det..

Kram M - med en datter der siger " elger dig mor" efter jeg har sagt " Jeg elsker dig"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Malene

Ja der er bare nogle sætninger de siger, som bare får vandet frem i øjene på os mødre.

Min Emil siger, Emil elsker dig mor og mor jeg glæder mig til at komme hjem til dig, når han er blevet afleveret i dagplejen.

Anmeld

6. juli 2010

M&F&C

saxi skriver:

Selvfølgelig sagde hun det!! Så skøønt når de siger det..

Kram M - med en datter der siger " elger dig mor" efter jeg har sagt " Jeg elsker dig"

Man bliver helt varm om hjertet, når de kommer med de kærlighedserklæringer

Anmeld

6. juli 2010

M&F&C

Malene skriver:

Ja der er bare nogle sætninger de siger, som bare får vandet frem i øjene på os mødre.

Min Emil siger, Emil elsker dig mor og mor jeg glæder mig til at komme hjem til dig, når han er blevet afleveret i dagplejen.

Ja - man bliver altså helt rørt ....  Og hvor er han da bare for sød, din Emil  

Anmeld

6. juli 2010

Mutti2

Malene&Frederikke skriver:

Åh, sikke en herlig prinsese du har dig  - hør lige her, HELE VERDEN, jeg elsker min mor

Det er så hyggeligt med alle de små, kærlige ting som de efterhånden bliver mere og mere bevidste om. Hun bliver 2 år, her til August  Hvor gammel er din pige?

Pyh, hvor bliver hun altså stor, det lille snakkehoved ... Meeeeen igår ville hun alligevel gerne lige være "mooors baby" og ligge i mine arme og blive vugget, som da hun var lille

Læste foresten her den anden dag, at i skulle flytte til Randers - kan det ikke passe det var dig?  Fik desværre ikke svaret dig - men er selv født og opvokset i Randers, og har hele min familie dernede - bor ca. en halv time væk. Så er dernede temmelig ofte

Ja det er skønt

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre uden hendes små glædelig indslag i hverdagen

Milla-Victoria er 2½ (på lørdag)

så jeg kender alt til det med at blive mere bevidst om tingene for tiden. Hendes sprog har også udviklet sig heeeeeelt vildt de sidste par måneder 

Ja, men glemmer også hurtigt hvor små og uskyldige de har været. Så det er med at nyde de stunder hvor de gider at ligge og putte hos moooooar

Jo det er mig der gerne vil flytte til Randers  Er det så noget du kan anbefale?? Er blevet lidt nervøs over at finde ud af at der er bander der.... Men det er der vel i alle lidt størrer byer! 

Er det et sted du kan anbefale at lade et barn vokse op??

Knus

Anmeld

6. juli 2010

M&F&C

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja det er skønt

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre uden hendes små glædelig indslag i hverdagen

Milla-Victoria er 2½ (på lørdag)

så jeg kender alt til det med at blive mere bevidst om tingene for tiden. Hendes sprog har også udviklet sig heeeeeelt vildt de sidste par måneder 

Ja, men glemmer også hurtigt hvor små og uskyldige de har været. Så det er med at nyde de stunder hvor de gider at ligge og putte hos moooooar

Jo det er mig der gerne vil flytte til Randers  Er det så noget du kan anbefale?? Er blevet lidt nervøs over at finde ud af at der er bander der.... Men det er der vel i alle lidt størrer byer! 

Er det et sted du kan anbefale at lade et barn vokse op??

Knus

Når de først er kommet til verden, så er de ikke til at undvære igen  De giver SÅ mange glæder, på så mange måder - selvom de kan være lidt af en udfordring engang imellem, når hørelsen pludselig ikke er så god længere

Har faktisk lige fået en fætter, der var næsten dobbelt så stor som Frederikke, da han kom til verden (vægtmæssigt) og flere centimeter længere - og jeg kan ikke fatte at hun har været så lille  

Hvis ikke det var fordi, at min kæreste bor i Aalborg + at jeg gerne vil læse i Aalborg, så havde jeg selv rykket til Randers at bo med Frederikke  

De der bander, dem har jeg en fornemmelse af, kun eksistere i nattelivet - men de gange (og det er bestemt ikke få) jeg har været i byen i Randers, har jeg ikke oplevet noget drama af nogen art. Faktisk vil jeg vove den påstand at Aalborgs natteliv er værre på det område  - det synes jeg hvertfald. Har ikke oplevet større slåskampe osv i Randers, som jeg har i Aalborg.

Synes Randers er rigtig godt placeret, både i forhold til Viborg, Hobro og Århus ..... og der er masser af transport muligheder

Randers

Anmeld

6. juli 2010

lisbethita

Ja  

Også en lækker lille én du har dig, ser det ud til på billedet .....

Taaak :-) Hun er fantastisk :-) 

Anmeld

6. juli 2010

Kløver

åh hvor sødt

Anmeld

7. juli 2010

Mutti2

Når de først er kommet til verden, så er de ikke til at undvære igen  De giver SÅ mange glæder, på så mange måder - selvom de kan være lidt af en udfordring engang imellem, når hørelsen pludselig ikke er så god længere

Har faktisk lige fået en fætter, der var næsten dobbelt så stor som Frederikke, da han kom til verden (vægtmæssigt) og flere centimeter længere - og jeg kan ikke fatte at hun har været så lille  

Hvis ikke det var fordi, at min kæreste bor i Aalborg + at jeg gerne vil læse i Aalborg, så havde jeg selv rykket til Randers at bo med Frederikke  

De der bander, dem har jeg en fornemmelse af, kun eksistere i nattelivet - men de gange (og det er bestemt ikke få) jeg har været i byen i Randers, har jeg ikke oplevet noget drama af nogen art. Faktisk vil jeg vove den påstand at Aalborgs natteliv er værre på det område  - det synes jeg hvertfald. Har ikke oplevet større slåskampe osv i Randers, som jeg har i Aalborg.

Synes Randers er rigtig godt placeret, både i forhold til Viborg, Hobro og Århus ..... og der er masser af transport muligheder

Randers

Ja for søren De giver jo så ustyrligt meget.

Og ja selv om det kan være en udfordring, så er det sgu det hele værd

Heh, Ja det er ikke til at forstå at de har lagt inde i vores maver. Har også ret tit svært ved at "huske" at hun har været så lille og hjælpeløs engang, hvad der virker som for uendeligheder siden

Hvad vil du gerne studere til??

Ja, der er jo også bander i Aalborg, hvor jeg flyttede fra for 1½ år siden. Men det er jo klart at mit fokus er derpå når det lige kort bliver nævnt

Men er glad for at du kan anbefale det Nu glæder jeg mit endnu mere

Knus

Anmeld

7. juli 2010

M&F&C

Ingen tvivl om, at det er det hele værd

Jeg vil rigtig, rigtig gerne læse Jura - det er drømmestudiet  Blev langt om længe student den 23. juni, så det var bare igang med at få søgt om at komme ind på studiet - har søgt Aalborg som 1. prioritet og Århus som 2. prioritet - så er jeg forhåbentlig sikret en plads, håber jeg

Kommer du fra Aalborg - eller har du bare boet der?

Det kan du tro, jeg kan  Har du fundet en lejlighed så, eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.