Milla-Victoria's mor skriver:
Ja det er skønt 
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre uden hendes små glædelig indslag i hverdagen 
Milla-Victoria er 2½ (på lørdag)

så jeg kender alt til det med at blive mere bevidst om tingene for tiden. Hendes sprog har også udviklet sig heeeeeelt vildt de sidste par måneder 
Ja, men glemmer også hurtigt hvor små og uskyldige de har været. Så det er med at nyde de stunder hvor de gider at ligge og putte hos moooooar 
Jo det er mig der gerne vil flytte til Randers
Er det så noget du kan anbefale?? Er blevet lidt nervøs over at finde ud af at der er bander der.... Men det er der vel i alle lidt størrer byer! 
Er det et sted du kan anbefale at lade et barn vokse op??
Knus 
Når de først er kommet til verden, så er de ikke til at undvære igen
De giver SÅ mange glæder, på så mange måder - selvom de kan være lidt af en udfordring engang imellem, når hørelsen pludselig ikke er så god længere 
Har faktisk lige fået en fætter, der var næsten dobbelt så stor som Frederikke, da han kom til verden (vægtmæssigt) og flere centimeter længere - og jeg kan ikke fatte at hun har været så lille 
Hvis ikke det var fordi, at min kæreste bor i Aalborg + at jeg gerne vil læse i Aalborg, så havde jeg selv rykket til Randers at bo med Frederikke 
De der bander, dem har jeg en fornemmelse af, kun eksistere i nattelivet - men de gange (og det er bestemt ikke få) jeg har været i byen i Randers, har jeg ikke oplevet noget drama af nogen art. Faktisk vil jeg vove den påstand at Aalborgs natteliv er værre på det område
- det synes jeg hvertfald. Har ikke oplevet større slåskampe osv i Randers, som jeg har i Aalborg.
Synes Randers er rigtig godt placeret, både i forhold til Viborg, Hobro og Århus ..... og der er masser af transport muligheder 
Randers